2012. április 7., szombat

Sonka mellé torma, torma mellé torna

Tiszta a lakás, a sonka fő, a kalács kel (igen, jól sejtitek ez évek óta megunhatatlan családi tréfa húsvétkor az étel és a macska nevének lehető legtöbb alkalommal keverése) majd képekben be is számolok, hogy mi minden került az asztalra, de a mennyiség láttán nem csoda, hogy eszembe jutott Jillian

Az a Jillian, akiből kinézem, hogy a tv-n keresztül is lever egyet, ha nem csinálok meg még 10 fekvőtámaszt, de én nagyon szeretem és félek tőle, de inkább szeretem. Eddig még nem bántott, igaz csinálom is amit mond! Az edzés végén mindig hősnek érzem magam és nagyon megkedveltem azért, mert egészen megdöbbentően talál mindig rá a the biggest loser versenyzőinél, hogy mi a lelki háttere az elhízásuknak. Ilyenkor félreteszi a szigorát és a legkedvesebb ember a földön...5 percig, aztán megint üvölt, szóval jópofa csaj.

Annyira örültem, hogy megtaláltam az egyik videóját online, hogy nem várok az ünnepek utánra, hogy megosszam veletek!



Ismeritek Jilliant? Ti is féltek tőle? Láttatok valaha the biggest losert vagy a nagy fogyást itthon?
Ünnepekkor nálatok óriási evés megy, vagy csak a szokásos mennyiség sonkával-tojással? Hogy telik a Húsvétotok általában? Ünnepek után (alatt) többet tornáztok?

16 megjegyzés:

  1. Hát az én személyes kedvencem Rubint Réka :) Van egy videója, amire (hellyel-közzel) rendszeresen edzek. Azt hiszem az a címe, h napi 20 perc önmagadért, vagy valami ilyesmi. A videó 4 részből áll: 20perc kar, 20 perc comb, 20 perc popsi és 20 perc has. Aki kemény, mint a fagyott kutyaláb (Réka szavaival élve), az megcsinálhatja az egészet egybe, de úgy is lehet, h minden nap más 20 perces blokkot végzel el. Iszonyat szenvedés :D De megéri, annak ellenére, h sokszor edzés után remegnek a combjaim és napokig olyan izomlázam van, h még a lépcsőzés is fájdalmas :D Van aki pont ezért nem szereti a Réka videókat. Én viszont igen, mert így érzem, h hat. És természetesen látom is magamon a változást :) Bár nekem nem a fogyás a célom, hanem a formálódás, izmosodás.
    Jillian-t eddig nem ismertem, de végig fogom csinálni azt a fél órást, amit linkeltél, jónak tűnik.
    Kellemes Ünnepeket Dorka :)

    VálaszTörlés
  2. Én Rubint Rékázni szoktam. Én az összes dvd-jét letöltöttem már a netről. És kombinálva szoktam csinálni. Tényleg nagyon durva. De nekem nem szokott már izomlázam lenni. Viszont a combjaim hatalmasak lettek tőle. :D
    Mondjuk én mellette cardiozok rendesen, mert én fogyni szeretnék. :)
    Nem ismertem eddig ezt a csajt, de majd én is megcsinálom a videóját. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is Rubint Réka dvdkre szoktam tornázni:)) Bár nekem csak a 2008-as napi 20 perc önmagadért, és az új jubileumi dvd van meg. Én nagyon szeretem, annyira hatékony és jó gyakorlatok vannak rajta, hogy teljesen függővé váltam, 3hónapja minden nap csinálom őket (pedig régebben annyira utáltam mozogni, hogy még tesiből is könnyített vagy felmentett voltam... most meg rendszeresen tornázom és néha még futni is elmegyek)Énvelem egyértelműen Réka szerettette meg a mozgást, és mindig akkor mondja, hogy 'most ne hagyd abba' amikor épp feladni készülök, és akkor mégiscsak folytatom:))
    Első 1-2hétben olyan izomlázam volt tőle, hogy arra szavakat se találok, azóta megértettem miért fontos nyújtani, így nincs izomlázam már, de torna közben érzem, hogy rendesen megdolgoztat minden izmot:))
    (Sunnygirl: hol találtad meg a videokat a neten? - szívesen kipróbálnám a többit is)
    Nálunk szerencsére nem a nagy evészetekről szólnak az ünnepek, az egyetlen különbség, hogy ilyenkor általában van süti (ami máskor nem jellemző), de én szívem szerint sonkát sonkával ennék:)

    Dorka, nagyon szuper ez az új blogod is! A sminkest is nagyon szerettem, de ez is legalább annyira szerethető, sőt:)) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. ja, és Jilliant én sem ismertem eddig, de ki fogom próbálni:))

    VálaszTörlés
  5. Én is Rékáztam sokáig, de már nagyon meguntam sajnos ugyanazokat a szövegeket, poénokat és a gyakorlatokat.

    Köszi Dorka Jilliant, meg is csináltam ma az edzést! Nagyon tetszik benne, hogy gyorsan váltogatja a gyakorlatokat, és mire kifulladnál, jön a következő. Ja, és a cardio részek is nagyon tetszenek benne!
    GYerünk, próbáljátok ki!

    VálaszTörlés
  6. fúúú lányok, nagyon ügyesek vagytok és örülök, hogy tudtam újat mutatni!
    Rékát a térdem nem szereti :(
    Jilliannél rövid ideig van csak térd-terhelés és eddig még sosem fájt tőle.
    A másik meg, hogy igen, egy idő után nagyon unalmas ugyanazt hallgatni, ezért is keresgéltem külföldön új edző után! :)

    VálaszTörlés
  7. Tündi: háát torrent oldalról szedtem. és ezt most gyorsan vissza is szívom, mert a végén megbüntetnek. :)

    VálaszTörlés
  8. :))) ha szorul a hurok gyorsan letörlöm a kommentjeidet! :)))

    VálaszTörlés
  9. Sunnygirl: köszönöm a választ:) (nem mintha én nem úgy bukkantam volna rá, de ott csak 1 volt:))

    kipróbáltam Jilliant, klassz, főleg az tetszik benne, hogy kardio is meg erősít is, szerintem beiktatom ezt is az edzések közé, legalább egyiket se unom meg, köszönöm, Dorka a tippet! :)

    VálaszTörlés
  10. Én megcsináltam, az egész 30 napos cucc meglesz :)De Dorka, pontosan hogy kell ezeket csinálni? Mármint hányszor kell az 1-es szintet megcsinálni, meg úgy ilyesmi... :)

    VálaszTörlés
  11. nem vagyok benne biztos, de 3 szint van, úgyhogy szerintem 10-10-10 nap. heti 3-5 edzés legyen meg, de pihenj is!
    igazából a dolog 30 napos része engem nem is nagyon érdekel, csak csinálom! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Dorka!

    Most találtam rá a blogodra, nagyon szuper, annyi sok jó cucc van itt! Külön köszönet ezért a videóért, én is csípem Rékát, de néha már kicsit sok. :)

    VálaszTörlés
  13. hello!
    örülök, hogy megtaláltál, és köszönöm!!
    :)

    VálaszTörlés
  14. szió, az előbb próbáltam ki a level 1-et és szerintem bírhatóbb mint a Rubint Réka torna. Tetszik h. több benne a kardio rész és kevesebb a hasazás, lábemelgetés. A Réka torna után sokszor azt se tudtam fiu vagyok-e vagy lány, ettől viszont kellemesen elfáradtam. Anno én még erre a Wii játékra(tornára)szoktam nyomni, főleg télen : http://www.ea.com/ea-sports-active-2/videos/4a2a74271ec3c210VgnVCM2000001165140aRCRD
    de mivel kölcsiztük a konzolt, ezért keresnem kellett más alternatívát és ez szerintem tökéletes lesz :D

    VálaszTörlés
  15. én is sokkal jobban szeretem, csak csinálni kell minden nap! :)

    VálaszTörlés