2012. április 4., szerda

4 ötlet a papírcsipeszek hasznosítására

Az egyetemi éveim alatt ragadt rám, hogy csipeszt mindenhol kell és lehet használni (mappa-, tervdokumentáció- és jegyzetösszefogás, rajztábla tartó, könyvjelző, fotózáshoz ruhaösszefogó vagy háttérrögzítő, hivatalos minden-rögzítő) és mivel ez a jópár év alatt egynéhány (csak a diplomamunkámhoz 70 körlüi) felhalmozódott, most elkezdem alternatívan felhasználni őket.


A képen a csipeszek egy része látható, tudom,hogy még van egy marékkal valahol, de nem találom őket.

1.
A kedvenc és minden nap áldott ötletem a fülhallgató madzag-kínlódást oldotta meg, annyi tippet láttam erre - külön kistáska, extra fonás, dobozka - de egyik se volt olyan egyszerű mint ez.
Én minden nap fülhallgatok, úgyhogy bőven le van tesztelve, soha egy kicsit se gubancolódott össze.


2.
A műanyag ikeás nem is csipeszek inkább klamnik helyett a fagyasztott zacskók lezárása. Itt nagyobb csipesszel dolgoztam!

3.
Most, hogy csipesz orientáltan végignéztem a konyhát, az egyáltalán nem véletlenül csakis a moha és sáfrányról, A4-esre kinyomtatott és nem rendszerezett, épp aktuális, receptek is így lógnak.


4.
Az utolsó tippem meg még fiatal és szigorú-főbérlős korunkból származik, de mindenki annyira szerette, hogy a ami napig így van kint a falon a legtöbb képünk.
Madzag kell hozzá, vastag és nem műanyag (azon csúszik) és sávonként 2 csipesz meg 2 szög.
A szögek száma erősen limitálható, nem kell képkeret és van valamilyen filmelőhívós- teregetős bája.
A képek gyorsan cserélhetőek, ideális lehet gyerekek ovis rajzainak bemutatására.
Amikor olyan helyen laktunk, volt, hogy 4 méter szélesen lógtak egymás mellett, most röviden, 4 sorban.





Azt tudtátok, hogyha összenyomjátok az ilyen csipeszek fém színű részét, akkor azt ki lehet akasztani és akkor a rögzítést rögzítjük?
Egy rendes háztartásban mennyi ilyen csipesz van? Illetlenül dőzsölünk, vagy minden ex-építész-diáknál ennyi van otthon? Egyáltalán használtatok ilyen csipeszt már valaha? Aki nem, annak ajánlom az officedepot, vagy a művészellátókat. Ti mivel raknátok ki rengeteg képet a falra? Mivel zárjátok le a felbontott mélyhűtött zöldborsót? És természetesen miért nem gabalyodik össze a fülhallgatótok?

14 megjegyzés:

  1. Ezek az ötletek most annyira bejönnek, hogy muszáj lesz vennem ilyen csipeszeket! Itthon sajna nincsen, én inkább gémkapcsos voltam :D

    VálaszTörlés
  2. "Azt tudtátok, hogyha összenyomjátok az ilyen csipeszek fém színű részét, akkor azt ki lehet akasztani és akkor a rögzítést rögzítjük?"
    miiii? :D

    VálaszTörlés
  3. Petra: az nekem sosem érte át, amit kellett.

    jazz juncus: van a csipesznek egy fogantyú része. ez kipattintható, nincsen egyben a másik résszel és ha azt kiszeded, akkor fül nélkül csak a kapocs van. én jegyzeteket kapcsoltam így össze! így megvan? :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, mi ez a rögzítjük a rögzítést dolog? Mostmár érdekel. (na az ilyenekről kell kép:)

    VálaszTörlés
  5. oké! lefotózom! ;) egyébként a csipesz maga a rögzítés és ha kivesszük a fülét,akkor fixáljuk, mozdíthatatlan, tehát rögzítjük a rögzítést :))))

    VálaszTörlés
  6. Én is ilyeneket használok a kinyitott ételzacskókhoz, a cicák jutalomfalat-zacskójához, és amúgy nagyon kell ügyelnem, nehogy elöl maradjon egy is, mert jön a csapat, és viszi, hiszen ennél jobb cicajáték nem is létezik. :-D

    VálaszTörlés
  7. Én még a sütőporos tasakra is ikeás zacsizárót teszek, mondjuk el is fogyott e miatt. Pótlás: csipesszel! Köszi!

    VálaszTörlés
  8. djkaty: hogyhogy ez nálunk nem divat?? :)

    Zorka: :)) én is azzal kezdtem, nekem is elfogyott, ez volt itthon, ezzel folytatom! :)

    VálaszTörlés
  9. nekem ilyen még életemben nem volt a kezemben :D
    én mindent gumival zárok le, nem befőttessel, hanem a nagyobb, vastagabb barnás színűvel. mármint nagyobb zacsikat, nyilván nem sütőporost :)

    VálaszTörlés
  10. Kata: szerintem a legtöbb ember leél egy boldog életet ezek nélkül csak a művész-szférában kötelező ez az eszköz. :))

    VálaszTörlés
  11. Én a fogkrémes tubus végére szoktam tenni, mikor már kevés van benne.

    VálaszTörlés
  12. nekünk pumpálós fogkrémünk van,szóval ez eszembe se jutott, pedig mennyire klassz ötlet! :)

    VálaszTörlés
  13. ez most jott szembe, es Dorka, ez a bejegyzesed jutott eszembe, ugyhogy meg egy par alternativ felhasznalasi mod:
    http://lifehacker.com/5927857/top-10-diy-miracles-you-can-accomplish-with-a-1-binder-clip

    VálaszTörlés
  14. mennyire jóóók, köszi Blanche! puszillak! :)

    VálaszTörlés