2012. április 17., kedd

Ma (is) jobb lábbal keltem fel

Nagyon sokan írtátok még a másik blog kapcsán, hogy azért nézitek, mert jó kedvetek lesz tőle, aminek én mindennél jobban örülök. Azt is sokan kérdeztétek, hogy honnan merítem ezt a mennyiségű pozitív energiát, tehát jöjjön a recept:

Figyelek a jó dolgokra, keresem, hogy mitől lehetne jobb kedvem, ami így meg is talál, amitől egy olyan mókuskerékbe kerülök, amitől minden csak jobb és jobb lesz.
Mielőtt valaki nagyon szektás dolgokban gondolkodna, semmi másról nincsen szó, minthogy sok mindennek örülök nagyon. (Ezzel persze az is jár, hogy sok dolog miatt vagyok szomorú, de én elég nagy amplitudóval működök.)

Tegnap estére odáig jutottam, hogy majdnem kicsattantam a jókedvtől, pedig nem történt semmi extra, úgyhogy végiggondoltam mitől lett ennyire jó kedvem és összegyűjtöttem pár dolgot, hátha valamelyik nektek is bejön.
  • előbb ébredtem mint az ébresztő óra (döbbentes csoda)
  • finomat reggeliztem
  • nem stresszeltem azon, hogy mit vegyek fel, csak felkaptam valamit, ugyanez volt a sminkkel
  • egy menettel beálltam egy lehetetlennek tűnő helyre
  • fél év után először eljutottam fodrászhoz
  • kedves és segítőkész eladóval találkoztam
  • találtam farmert (ez önmagában is bearanyoz egy napot!)
  • friss kiflit rakott ki pont előttem a pék
  • a parkolójegy kiadó automatánál nem bénáztam az ablakkal-ajtóval, csak megálltam elvettem a jegyet, mint mindenki más
  • egy kislány integetett nekem
  • félszavakkal elintéztem egy munkamegbeszélést
  • hazafelé minden lámpa jókor váltott
  • egy fordulóval bepakoltam az összes cuccot a kocsiból
  • beszélgettem egy kedves ismerőssel és játszottam a kisfiával, aki becenevet adott nekem (Kot-kot?!)
  • avokádót ettem vacsorára (ez is elég önmagában egy boldog naphoz)
  • halálosan lefárasztottam magam egy tornával
  • hazafelé a rádió 2 régi nagy kedvenc számomat is lejátszotta


Ezt végigénekeltem a dugóban és hogy ne úgy tűnjön, hogy őrült vagyok és magamban beszélek, érthetővé tettem, hogy én énekelek és doboltam a kormányon (elnézést kérek kedves pécsiek)!


Ennél már úgy voltam, hogy nemáááár, ez a szám is? Sokkal intenzívebben doboltam, de énekeltem is.
(ezt nem látta már senki...remélem!)

Ezeket a dolgokat 5 perc alatt írtam össze, szinte gondolkodás nélkül, azt hiszem ugyanennyi rosszat is össze tudnék szedni, ha sokat agyalnék rajta, de nem teszem!
Szóval én az ilyen pici dolgoknak örülök (na jó a farmer hatalmas dolog) minden nap és az ugyanilyen pici bosszúságokkal meg próbálok nem foglalkozni.

Ritkán, de van olyan, hogy bal lábbal kelek fel, de nem hagyom, hogy elhatalmasodjon rajtam, a módszereimről itt írok.


Titeket mi dob fel a legjobban? Észreveszitek ezeket a piciségeket? Hogy álltok a kocsiban éneklés-üggyel?

5 megjegyzés:

  1. én is ilyen boldog ember vagyok. mindennek tudok örülni. de néha olyan apróságok a földhöz vágnak hogy már az a bosszantó. nekem nincs kocsim de ha azzal megyünk mindig énekelek :) nekem a fülhallgató-nyilvános hely problémám van. annak ellenére hogy nem tudok.. de szeretek énekelni és néha a buszon is rájönne :'D majd megmutatod a farmert meg a hajad? :)

    VálaszTörlés
  2. hatalmas energiát ad, amikor idős embereket látok kézen fogva, mosolyogva sétálni..na az nagyon feltud tölteni boldogsággal:)

    VálaszTörlés
  3. Én szoktam a buszon reggel rádiót hallgatni(Bumerángot) és néha hangosan felröhögök egy ütősebb poénon! :) Kicsit furán szoktak nézni rám az emberek, de nem zavar!
    Szeretem még a reggeleket, ha látom, ahogy felkel a nap, az gyönyörű!
    Jó kedvem lesz, ha reggel jól sikerül a sminkem, valahogy az olyan jó érzés!
    Néha pedig elég az is, hogy reggel a párom mellett ébredhetek, ő az első, akit meglátok,(és hoz nekem kávét!) :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor hasonlóan működünk, nagyon tudok örülni mindenféle apróságnak is, de a szomorkodásban is éppen ennyire sikeres vagyok. :P Azt próbálom megtanulni, hogy apróságok miatt ne idegeskedjek, agyaljak túl sokat.
    Ma két elég parás feladaton lettem túl és sikeresen, vagy kevésbé sikeresen de megcsináltam! Ennek kapcsán beszélgettem egy cukorfalat csoporttársammal, akivel eddig valahogy még nem elegyedtünk szóba, szóval nagyon örülök. A hazafelé elfogyasztott extracsokis kakaóscsiga már csak hab a tortán. Ja és hiába volt egész nap szürke idő nagyon szeretem az eső illatot így nem bánom ,hogy ma nem sütött a nap. :)

    VálaszTörlés
  5. muccuus: azt hiszem ez így van párban, de vállalom! :) farmer sötétkék és szűk, a hajam meg lépcsőzetes semmiextra! legközelebb lefotózom! :)

    Gubo23:én attól elég komolyan bekönnyezni szoktam!

    RedDemon: én könyveken szoktam nevetni buszon! :) ha a smink elsőre összejön, annak én is nagyon örülök! és az ilyen ébresztő az igazi! :)))

    Lumena: én nem lepődtem meg picit sem! :))) esőillat meg a legjobb, múltkor direkt megvártam míg esik és akkor mentem el sétálni! :)

    VálaszTörlés