2012. április 30., hétfő

Minden napra 1 fotó májusban


Tudom, hogy van olyan köztetek, aki nincs fenn facebookon, de nem akarom, hogy bárki is lemaradjon, mert szerintem nagyon jó kis ötlet.
Májusban minden napra az adott témában kell készíteni egy fotót! 
Én már annak is nagyon fogok örülni, ha nem felejtem el már rögtön holnap, de sokak szerint jót tesz az új szokások bevezetése, úgyhogy tessék, a feladat adott!
Az én képeim a facebookra fognak felkerülni, de lehet, hogy a hónap végén csinálok egy összesítést ide is.

Az eredeti bejegyzést itt találjátok!

Reggelhez képest frissítés: megvettük a szerszámokat, kipróbáltuk mindet, sövényünk alig maradt és már a kertből jelentkezem.

Mit szóltok a fotós kihíváshoz? Végigcsináljátok? Vagy legalábbis nekikezdetek? Szoktatok minden nap fotózni? Mit szóltok a napi 2 poszthoz? Lehet egyáltalán bírni ezt a tempót? :))

10 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Jöhet a napi 2, ha van időd! Én mindig nagyon vártam a régi posztjaidat is, erre meg aztán tényleg rá vagyok kattanva! :)

    VálaszTörlés
  3. Óh, de szuper ötlet, köszi szépen, hogy írtál róla! Én mindenképpen elkezdem, aztán hogy tudok-e majd minden nap fotózni, az majd kiderül :) Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
  4. ladybird: Te törölted a hozzászólásodat? emailben megkaptam, de itt már nem látom :( ha akarod idemásolom a szöveget!

    Zsuzsi:dejóó! :) mostanában lenne napi 2, egyszerűen mindenről tudék írni, de tartalékolni is kell, hogy amikor egész nap úton vagyunk, akkor is tudjak posztolni! :)
    ha úgy vesszük májusban 2 poszt lesz, mert 1 fotó és egy bejegyzés! ;)

    knifeofdreams: hajrá, nekem az lesz a legnagyobb kihívás, hogy minden nap eszembe jusson :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Dorka!

    Én töröltem, ugyanis valami probléma volt az oldallal, de azt hiszem sikerült kiküszöbölni. :D

    Szóval ez lenne az: http://fanni.b13.hu/

    VálaszTörlés
  6. Én az áprilisit próbáltam megcsinálni. Nem tudtam naponta, de utólag mindig frissítettem.

    VálaszTörlés
  7. én nagyon igyekszem, pont, hogy minden nap csináljam, mert olyan nehezen veszek fel új szokásokat, hogy most ezzel tréningelem magam! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Dorka! Elkezdtem a projektet, egyelőre szorgosan fotózok minden nap, és nem tukmálni akarom a képeimet, de ha esetleg érdekel, akkor itt rájuk tudsz pillantani: http://sliceoflife.devillsroom.com/
    Nagyon élvezetes ez a napi szinten fotózás :)

    VálaszTörlés
  9. elképesztőek a képek, nagyon nagyon fúúú, de klassz!
    kitartás a fotózáshoz és persze a bloghoz is, és köszönöm a linkelést!
    puszpusz

    VálaszTörlés