2012. április 27., péntek

Nyomtatnivalók a hétvégére: számlák és üres bevásárló lista

Aki szerdán lemaradt a fergeteges facebookos bevásárló lista-játékról, az se búsuljon, mert elkészítettem egy üres verziót, amit mindenki kinyomtathat és kitölthet, ha az én kitöltött verziómtól annyira eltérne a sajátja, vagy ha inkább írna, mint x-elgetne.



Ide kattintva pdf-ben tölthetitek le!

Ha már amúgy is beizzítottátok a nyomtatókat, akkor küldöm a májusi számláknak való táblázatot!

Aki nem tudja miről van szó, az a nyomtatható címkénél, vagy itt megtalálja az eddigi hónapok táblázatait.


Nektek mi a tervezek hétvégére? Ugye izgalmasabb, mint a számlázás és a bevásárlás? 
Én kb. most döbbenek rá, hogy hosszú hétvége lesz, nem nagyon befolyásolja a munkánkat, hogy hétvége van, vagy sem. Ez az otthonról dolgozás nagy előnye és nagy hátránya, úgyhogy nem terveztünk semmit.
Van jó program ötletetek a hosszú hétvégére?
Van aki még mindig vezeti a számlákat? Nálunk hihetetlen rend van azóta a csekkek közt!

7 megjegyzés:

  1. Ez a bevásárló listás dolog nagyon ötletes! Mit dolgozol amúgy otthonról? (Lehet hogy már írtad, de lemaradtam róla.)

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik! :)
    nem írtam még, csak azt, hogy pályaelhagyó építészmérnök vagyok. grafikai munkákat vállalok és próbálok beletanulni kicsit az informatikai részébe is. :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó tippeket, ötletek írsz, meg úgy minden tök tetszik a új blogodban! A régit is imádtam (bár nagyon minimálisan sminkelek), de nagyon jó, hogy minden nap van bejegyzés. El sem tudom képzelni, hogy miről fogsz még írni. :D

    VálaszTörlés
  4. Wow, ez nagyon jól hangzik! Minden álmom otthonról dolgozni! :)

    VálaszTörlés
  5. Patrícia: nagyon örülök, hogy tetszik, igyekszem! :)
    néha én sem tudom, de mindig az utolsó pillanatban, jön egy ötlet és egyre több mindenre nézek úgy, hogy hogy passzolna a blogba!

    Berta: én imádom, nem tudnám máshogy elképzelni, de legalább ugyanannyi hátránya van, mint előnye. lehet, hogy bejegyzés is lesz belőle. ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia Dorka! Bocs az offért, de csak be szerettem volna számolni arról, hogy iszonyat nagy sikere volt a húsimádó családomnál a spárgának. Szerintem a legtöbb dicséretet ezután a recept után kaptam.:) Köszi érte!:)

    VálaszTörlés
  7. hurrá! :)) mi ma is azt ettünk! :) köszi, hogy megírtad a sikert!
    puszi

    VálaszTörlés