2012. április 5., csütörtök

Hogyan tisztítsuk az edzőcipőnket?

A kedvenc válaszomat adom: a lehető legegyszerűbben!! :)
A futócipőmet mindig kint használom és a kint itt nálunk erdőt jelent (hurrá!), úgyhogy koszolom rendesen és mivel nem nagyon van nap, hogy ne sétálnék egy kört, szeretem, ha már másnap reggelre tiszta lesz.
Semmi mást nem teszek, berakom a mosógépbe, 30fokos gyorsmosásra.
Ez is jó módszer, de nagyon hangosan huppog a cipő. Láttam olyan megoldást, aki beragasztott egy fehérnemű hálót az ajtajára, de én egy huszárvágással rácsuktam az ajtót a fűzőjére!
Huppogás megszűnt, cipő tiszta lett, mehetek sétálni, még egy hurrá! :)


 
 

Ha bárki egy percig is azt gondolta, hogy nálunk történhet úgy bármi is, hogy arról a Kalács ne tudjon, hát az nagyot tévedett! :)


Ti szoktatok sétálni? Az edző cipőtöket csak edző teremben használjátok? Van/volt bennetek bármennyi félsz berakani a cipőt a mosógépbe? Zavar titeket a huppogás? Nálatok ki követi figyelemmel az összes házimunkát?

8 megjegyzés:

  1. Nálunk is minden edzőcipő mosógépben tisztul. Egyszer anyukám pórul járt és a cipőjét darabokban vette ki a gépből. Aztán összeszedte egy zacsiba, elvitte a cipészhez. Összeragasztotta és azóta is cipő a cipő. :) a mosópor kioldotta a ragasztót. De ez a cipőfűzős dolog tetszik, kipróbálom a puffogások ellen. Köszi Dorka!

    VálaszTörlés
  2. Na ezt a módszert azért megnézném felül töltős mosógépben:)
    Én is amit lehet cipőt gépben mosok,csak én törölközőbe szoktam "csavarni" és úgy sincs huffogás:)

    VálaszTörlés
  3. óó te jó ééég! és aztaaa, micsoda cipész, mennyire jó, hogy van még ilyen!

    felültöltősen kicsit trüxisebbnek kell lenni :)) törölköző szuper ötlet, huffogás meg a kedvenc szavam lett! :)

    VálaszTörlés
  4. nemáár, azt hittem direkt! :) így születnek a nagy ötletek!
    szerintem a huffogás sokkal jobb szó!!

    VálaszTörlés
  5. Még sosem mertem mosógépbe tenni a cipőt :(
    Gondoljátok, hogy túra bakanccsal is lehetne?

    VálaszTörlés
  6. szia Ildi! húú, jó kérdés, van benne bőr? az enyémben van, szóval amiatt nem merném, de ha nem, akkor simán! 30fokot csak ki kéne bírnia! :)

    VálaszTörlés