2012. április 14., szombat

Filmek hétvégére: Amerikai pite és Titanic

Tegnap este láttuk a moziban az Amerikai pite Osztálytalálkozóját. A láttuk nem jó kifejezés, mert én a felét a könnyeimtől nem láttam, annyira nevettem.
Amúgy is szokásom a moziban az érzéseimnek diszkrétem hangot adni, de mivel az egész moziterem egy emberként visított én sem fogtam vissza magam.

25-30 közöttiek voltak a moziban, nyilván azok, akik az előző 3 részt is látták és szerették. Ez az a korosztály, akiknek úgy élték le a gimnáziumi éveiket, hogy a milf szó helyett a Stifler mamája kifejezést használta, mint mi is.
Ha szentimentális akarok lenni (dehogy akarok, az vagyok), akkor azt mondom, jó érzés volt viszontlátni ezeket a karaktereket és abba is belegondolni mi volt velünk, amikor először láttuk őket moziban.


A szofisztikáltabb humor kedvelői nem biztos, hogy kedvencüknek fogják választani ezt a filmet, de aki nem szégyellni, hogy egy fárasztó hét végén tud nevetni pisikaki- és szóvicceken, az imádni fogja.
Mindazonáltal nem vagyok az a mindenben a rosszat kereső-sznob-kritikus típus, nem szeretek mindent lehúzni, szóval ezt is kalkuláljátok bele.

Lehet, hogy fáradt voltam, de én a film-viccességet a térdcsapkodásban mérem és mivel ez a film alatt nem csak a sajátomét csapkodtam, azt hiszem vicces volt, a szó minden értelmében az előzőek méltó folytatása.

Az ajánlóban a poénok nagy része elhangzik/látszik, szóval csak az kattintson rá, aki mindet a moziban szeretné látni!


Másik film-téma a hétvégére (bár lehet, hogy az Amerikai pite 1-3 nyer) a James Cameron-féle Titanic dokumentumfilm. Az elsüllyedésének 100. évfordulója alkalmából a National Geographic elég lehetetlen időkben, de vetíti.  A régi natgeo-s filmet és a kiállítást is láttam és nagyon tetszett, szóval szeretem ezt az egész cirkuszt a Titanic körül.
Elkezdtem megnézni, nem egy körömlerágós, de nagyon nagyon klassz animációk vannak benne és lehet, hogy a végére felpörög.


Az is eszembe jutott, hogy egyszer az elejétől a végéig végig kéne nézni a Titanicot?! Igazából beleillene ebbe a pite-indította retro hullámba! :)

Nektek van film tervetek a hétvégére? Láttátok valamelyik a fentiek közül? Mit láttatok utoljára moziban? Ismertetek annak idején Stifler-mamáját?

8 megjegyzés:

  1. Én gondoltam rá,hogy holnap megnézem a Titanicot :D nem a kedvencem,de vhogy olyankor mindig a tv közelébe kerülök.
    A fentiek közül egyiket se láttam,de a Titanic-kiállításon én is voltam,még mindig megvan a "beszállókártyám" :D
    A moziban utoljára..szerintem az Underworld 4-et láttam..akcióban ott volt,de nagyon untam,és mivel az első 3 részt se láttam,így az előzményeket se tudtam és ismerem Stifler mamáját :D
    Az 1.részt megnéztem anno párszor :D

    VálaszTörlés
  2. Adri: és Te túlélő voltál a kiállításon?

    VálaszTörlés
  3. Megkerestem a neten a nőt a kártya alapján,így tudok válaszolni a kérdésedre, túlélő voltam igen :)

    VálaszTörlés
  4. A kiállítás végén volt egy nagy fal a nevekkel és, hogy ki élte túl. Én nem! :)

    VálaszTörlés
  5. Mi holnap megyünk moziba, megnézzük a Titanicot. :))) Sokáig vacilláltam, hogy mit nézzünk meg, mert most kivételesen egyszerre több nézhető film is megy.:D Az Amerikai Pite nálam örök kedvenc, biztos megnézem valamilyen formában, de most jobban érdekel, hogy mit hoztak ki a Titanicból.:)
    Legutóbb amit néztünk a Hunger Games volt. Nekem borzasztóan tetszett, kicsit hosszú volt ( 2 és fél óra), de ez egy tipikusan olyan film, hogyha elnagyolják akkor kb. élvezhetetlen. Mindenképp ajánlom, én kellemesen csalódtam. Nehéz manapság olyan filmet találni, ami emlékezetes. Nálam sokszor van olyan, hogy visszanyúlok régebbi filmekhez, ahol még igazi színészek játszottak. A mai filmek döntő többsége nálam egyszer nézhető kategória, de lehet, hogy én választok rosszul.:)

    VálaszTörlés
  6. Tegnap néztük barátnőmmel az Amerikai pitét, szerintem ez volt a 2.résszel együtt a legjobb:) Annyit nevettünk rajta, pedig én kifejezetten utálom a vígjátékokat, de az Amerikai pitét nem lehet kihagyni egyszerűen:))))

    VálaszTörlés
  7. Nálunk minden hétvégén van vmi film nézés. Van két kedvenc filmem, az egyik szerintem a világ legzseniálisabb filmje a Fekete Hattyú. Sokan nem tudják végignézni, és megérteni, de ha egy kicsit is vki oda figyelj és belemélyed a legjobb a film lesz. A másik pedig könnyebb hangvételű, Barátság extrákkal. Nagyon nagyon szeretem ezt az új blogot, egyedül, amint hiányolok a videók, teljesen mindegy, hogy sminkről, vagy sütőgomb leszedésről, vagy akár zokni stoppolásról van benne szó, a lényeg, hogy látni lehet téged,mert minden egyes videód, feldobta a napomat! :) ♥♥

    VálaszTörlés
  8. Froz: én is láttam a hunger gamest és nagyon félve, nem is moziban néztem meg, de azt kell, hogy mondjam, hogy tetszett, észre se vettem, hogy ilyen hosszú. Én is szeretem a régebbi filmeket, de van, hogy színész alapján választok és akkor egy pár napig csak tőle nézünk filmeket! :))

    pandus: a barátomnak is a 2. a kedvence, én azt nem láttam olyan sokszor, de szerintem meg fogom nézni ( a többivel együtt)! :)

    Hedea: nekem a fekete hattyú ujj-motívumától máig feláll a szőr a hátamon, sajnálom, mert ez lett a legmélyebb érzésem a filmmel kapcsolatba, ami nagyon érdekes volt, de csak erre tudok gondolni a filmmel kapcsolatban,brrr. a barátság extrákkal-t még azt hiszem a diplomamunka rajzolás közben fél szemmel néztem, nagyon tetszett, de végig kéne nézni egyszer 2 szemmel is! :)
    legjobbkor írtál, mert fennvan a facebookon és a blogon is az első itteni videó, ha engem nem is, de a kezem és a sütőnket látni lehet! :)) zoknistoppolásba még bele kell húznom, de köszikösziköszi! :)

    VálaszTörlés