2012. április 6., péntek

Szeretem a kulcsokat, de csak, ha nem egyformák

Volt valaha olyan kulcscsomótok, amin volt 2 egyforma kulcs? Akkor ismeritek azt a helyzetet, hogy mindig a rosszat választjátok?
Nekünk a ház körüli kulcsok egy nagy csomón vannak, az egyik a postaláda kulcsa és van egy ikertestvére, ami nem passzol sehova. (A Jóbarátok-Monica-felesleges kapcsoló rejtély jut eszembe és hozzáteszem, hogy olyanunk is volt, de azt megfejtettük!)
Bárhova is tartozik az a kulcs, a postaládáét meg kellett különböztetni valahogy a titokzatostól.
Elsőre a mon-key jutott eszembe, de sajnos ez a vacak nem kerek végű, úgyhogy más megoldás kellett, amit nyilván a pinteresten találtam meg.
Épp nem divatos, de gyönyörű színű körömlakkomat is újra tudtam használni, fél pillanat alatt készen voltam, ha megunom átfestem vagy ha megfejtem a másik kulcs rejtélyét és nem kell a megkülönböztetés, le is moshatom!


Nektek volt valaha rejtélyes villanykapcsolótok vagy kulcsotok? Nektek is az egyik barátotok fejtette meg első tippre? Ti is mindig mellényúltok a hasonló kulcsokkal? Egyáltalán milyen a viszonyotok a kulcsokkal? Bennem még megvan az a gyerekkori csodálat/imádat, hogy ezek a dolgok ajtókat nyitnak! :))
Apropó kulcs: olvastátok/láttátok a Túl hangosan és irtó közel-t? Hogy tetszett nektek?

7 megjegyzés:

  1. miért nem veszed le a titokzatos kulcsot h ne legyen dilemma?:))))
    /apropó, 1év után írtam a blogomba, kukk meg a profilomnál, ha szeretnéd;)/

    VálaszTörlés
  2. Nekem speciel nincs sok kulcsom, ezért könnyű megkülönböztetnem. Viszont anyának van két hasonlója, mi sima celluxot ragasztottunk rá, de ha tényleg többet kell, akkor ez még jobb ötlet! :)

    VálaszTörlés
  3. én szinte mindenre rákenem a körömlakkot. Nyakláncra, CD tokra, asztalra, dobozra, manikűrkészletre... Szóval most fogom magam és a kulcsaimat is kidekorálom ;)

    VálaszTörlés
  4. Csillu: 1. akkor nem lenne okom lakkozni 2. kiderült, hogy az a kulcs is kell, van aki tudja nálunk mire való! :)) ő azt nem tudta, hogy én nem tudom mire való. ennek a rejtélynek is lőttek!

    Cellux is jó ötlet! :)

    nikics: hajrá !:)))

    VálaszTörlés
  5. Tökjó ötlet! Nincs annyi kulcsom hogy ebből probélma legyen, de később tuti használni fogom, tehát ötlet elmentve! :)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Fehér leukoplaszt és alkoholos filccel ráírom az ajtó számát. Merthogy ez a munkahelyi kulcscsomómnál probléma, három egyforma is van köztük.

    VálaszTörlés
  7. Ami: jaj én ilyen megoldásos kulcsok közt voltam gyerek és mindig a kórház jut eszembe róla, úgyhogy maradok a lakknál! :)

    VálaszTörlés