2012. április 15., vasárnap

Sütőgombok és porszívó bejegyzés update

A sütőgombos bejegyzésnél kérdeztétek, hogy hogyan szedem le és rakom vissza őket.
Próbáltam leírni, de azt hiszem teljesen lehetetlen, úgyhogy egy régi bevált módszerrel inkább csináltam egy videót!
Felkerült a facebookra is és a bejegyzéshez is csatoltam, ha lemaradtatok róla, nézzétek meg!

A másik dolog, amit úgy érzem frissíteni kell a porszívózós bejegyzéshez kapcsolódik, annak is az 5. pontjához, miszerint a porszívó hangja elnyomja az éneklésemet...a barátom ezt a pontot nevetve cáfolta meg, úgyhogy legyetek óvatosak! :))

Szép hétvégét Nektek!

4 megjegyzés:

  1. Alig várom, hogy felkerüljön a napi posztod:-) a sminkes videoidat is nagyon szerettem, mert rengeteget lehet tanulni tőled. Minden elismerésem. Nekem nagyon hasznos a blogod, mert fél éve élek vőlegényemmel és még jócskàn vam mit háziasszonysàgbòl tanulnom. Remélem még sok jó bejegyzéssel megörvendeztetel :-) Köszönöm ;-)

    VálaszTörlés
  2. Hatásodra szombaton megtisztítódtak a sütőgombok...minden elismerésem:)

    VálaszTörlés
  3. Éppen most néztem újra a másik blogodon az utolsó videót, 11 éves vagyok, de én ezt és a másik blogot is imádom/imádtam. A tippjeid nagyon jók, a receptek isteniek, a dekorációk gyönyörűek.
    Egyszerűen nem tudok rosszat mondani a blogodra. :D

    Dorka :D

    VálaszTörlés
  4. Youcika: jaj de jó, akkor nem vagyok egyedül !:) tanulom és amit tudok, azonnal írom! :) kösziköszipuszi

    Évici:jesssz! :)))) ezaaaz! jó vagy!

    Bambusz: egy igazi angyal vagy, köszönöm nagyon szépen! <3

    VálaszTörlés