2012. április 25., szerda

Mi van a sminkes kosaramban?

A kavicsos-gyertyás bejegyzésben a szemfülesek észrevehettek egy sminkes kosarat, amiben a fürdőszobai sminkeket tartom. A többi smink még mindig ugyanabban a komódban van, mint rég és nagyon ritkán kerül elő.
Mivel a fürdőszobai kosár tartalma az elmúlt fél év alatt nem változott, azt hiszem be kell lássam, hogy ezek a kedvenceim, minden nap ezekkel sminkelek legalább fél éve.


Van közöttük olyan, amit már/itthon nem lehet kapni, de mindegyiket jól ismerem, szóval ha kérdésetek van, tudok válaszolni. A szempillaspirálhoz tennék egy csillagot, ugyanis abból 3 van, mindig váltogatom, csak a képre egyet tettem fel, a másik 2 is MaxFactor és nagyon szeretem!

Ami miatt nagyon szeretem ezt a kosaras-best of- smink megoldást, hogy mivel sokat utazunk, ez az az alap készlet, amiből ki tudok hozni egy jó sminket bárhol-bármikor. Szóval amikor indulunk, fogom és az egész kosarat beleborítom egy neszeszerbe! Esetleg, ha nagyobb smink kell, akkor ezt a kosarat fogom és viszem magammal a többihez és asztalhoz, mert valamit ebből a kosárból tuti fogok használni!


Ti egy helyen tartjátok a sminkjeiteket? A fürdőszobában szoktatok sminkelni? Van valami a képen, amit Ti is használtok?

9 megjegyzés:

  1. Nekem két neszeszer van elől, egyik a natúr sminkhez, másik egy lilás-rózsaszínes és egy kék színes sminkhez összeállítva.
    A többi egy dobozban pihen, türelmesen várva, hogy egyszer elég korán keljek ahhoz, hogy ne csak a szokásos rutinsminkhez legyen erőm...
    A képről csak az essence ecsetet és a szemcerkát használom, illetve most én is MF spirált vettem.
    Neked mennyire vált be a beauty blender? (Én még mindig olyan kétkedve méregetem...)

    VálaszTörlés
  2. Én is kosárban tartom az alap smink cuccokat és a Nivea krém is egyezik :)

    VálaszTörlés
  3. Hát sikerült beszereznem egy sminked táskát, így abban tartom őket , habár elég nagy igy nem tudom magammal hurcolni minden hova, de a legfontosabbakat, amiket mindennap használok , azt egy neszesszerbe tartom, és azt akár magammal is tudom vinni , ha igazításra szorulnék :)

    VálaszTörlés
  4. Én már vadászom egy ideje ezt a Niveat, de képtelenség itt Kolozsváron szerezni.:( Lányok tudnátok nekem tipped adni, hogy hol tudnék ilyen krémet Debrecenben vásárolni?

    VálaszTörlés
  5. Na jó, akkor én monológot fogok írni :D

    Az arcápolási termékek (kőkemény két darab: egy sminkelmosó, és egy Holt-tengeri iszapos-sós szappan) a fürdőszobában laknak. Ők ott nagyon boldogok. Ezeket csak este szoktam használni, reggel sima, hideg vízzel tisztítok arcot.

    Sminkelni a szobámban szoktam. A ruhásszekrényem eleje tükrös, és közvetlenül az ablak mellett van, így elegendő fény van a sminkeléshez. A dekorkozmetikumok a komódom felső fiókjában kaptam helyett, bár "hála" a "Jesszumpepi ez kell, mert egy/két árnyalattal sötétebb/világosabb, mint ami otthon van" c. melodrámáknak a drogériákban kezdik kinőni a lakásukat... :]
    A komód tetején nekem is van fonott kosárkám, amiben a mindennapi termékek vannak, mint pl. szemcerka, ecsetek, mindenhez passzoló szájfény, ajakápoló, szemhéjtus, szempillaspirál és a legtöbbet használt szemhéjpúderek. És azt hiszem itt rontom el mindig a dolgot :D Mivel sokszor késésben vagyok, ezért mindig a jól bevált semleges színek után nyúlok. (Ami annak tudatában, hogy mennyi minden van a fiókomban, bűncselekmény :D) Szóval most próbálok tudatosan a fiókba nyúlni a szemhéjpúderek után, hogy ne érezzem őket feleslegesnek.

    Neszesszer: hát bevallom, én olyat nem hordok magamnál. Vagy csak nagyon ritkán. Én sminket napközben nem szoktam igazítani. (Szemhéjalapozóval semmi nem mászik el), újraalapozni-újrapúderezni-újrapirosítózni pedig nem szeretek. Mindig olyan furcsa érzésem van utána. Egyszerűen nem szeretek a már egyszer kisminkelt arcomra még egy réteget kenni. (Ez biztos csak az én hülyeségem) A női kellékeknek pedig van külön kis tartom. A betétnek fém tartója van, a tamponnak pedig sima egyszerű műanyag. A táskám egy kisebb zsebébe szoktam tenni.

    Ha ott alszom valahol, akkor van egy "felkapom-táskába dobom-és másnap reggel alkotok valamit" neszesszer, ebben szemcerka, egy bézs szemhéjpúder, és egy szempillaspirál van. Meg mini fogkefe :] Így nem ér váratlan meglepetés.

    Ha elutazom, akkor nagyobb neszesszert pakolok, de próbálok a praktikumra törekedni. Pl. ha nagyon nincs hely, akkor egy narancsos vagy pirosas rúzst simán felteszek pirosítóként, ha a szükség úgy hozza... :] Sőőt, van olyan is, hogy bedobok néhány újságban talált alapozó és krémmintát, így azokat sem kell magammal vinni. (Pl. három napos hétvégi kiruccanásra ahol nem is biztos, hogy fogok sminkelni, inkább viszem ezeket a kis mintákat)

    VálaszTörlés
  6. Nekem folyton változik/nő (inkáb az utóbbi :)) de a te csomagodból megvan a Niveas krém, de nem ez a favorite Nivea krémem. A tiéd tökjó, mindenhonnan van mindenféle ;)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Emma: azt hiszem a legnagyobb kedvencem! :) nekem elég sokszínű az arcbőröm, de más hibák nincsenek rajta, szóval elég egy vékony és egyenletes réteg, amire a BeautyBlender tökéletes. annyira természetes lesz tőle az alapozóm, hogy néha én sem tudom, hogy van-e rajtam. ami nagyon jó, hogy a viszonylag drága alapozómból alig fogy valamennyi!

    iamzita: mostanában vetted a krémet? ha igen, akkor hol? mert volt aki kereste és már nem talált!

    Izolda: rajta vagyok a témán, de hirtelen nem tudom!

    N:szuper a monológ, jó olvasni, hogy mások hogyan csinálnak dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  8. én is megpróbálom egy helyen tartani a dolgaimat, egy szép üvegtálkában. ezeket használom rendszeresen és jó érzés hogy együtt vannak. van benne Garnier Roll-on korrektor, Oriflame essential 3 in1 nefelejcses krém. essence szemöldök ceruza, MaxFactor Crème Puff púder amiből mindig a leginkább rózsaszínűbb árnyalatot választom hozzá egy essence púder ecset és az igazi favorit MaxFactor 2000 calorie szempilla spirál, már biztos vagyok benne hogy sohasem fogom lecserélni másra. egyébként a szobámban sminkelek kényelmesen hogy ne sürgessen senki

    VálaszTörlés