2012. október 30., kedd

Napi rutin zuhanyzás előtt

Ma kicsit felborul a világ rendje, mert keddenként szoktam recepteket posztolni, de most nem otthonról írok és a receptet, amit meg akarok mutatni Nektek és amit még nem tudok fejből, bizony otthon hagytam.
Lényeg a lényeg, holnap jön egy csodálatos édesség, és bár pontosan nem tudom, de arra emlékszem, hogy rengeteg cukor kell hozzá, úgyhogy nem árt, ha kicsit előre dolgozunk.
A feladat pedig a következő, a mindennapi rutinunkba beépíteni, hogy minden zuhanyzás előtt mozogjunk éppen annyit, hogy megizzadjunk és még jobban essen a fürdés.
Az előző 10 perces mozgásokhoz képest ez igazán semmiség, lemértem, hogy mennyi idő alatt vagyok meg vele, íme a hivatalos, meghamisíthatatlan bizonyíték:



Kevesebb, mint 2 és fél perc?!
Hihetetlen, de ennyi idő alatt, kb. 100 kalóriát lehet elégetni, úgyhogy jöjjenek a gyakorlatok, megnyugtató és motiváló zuhanyzós képekre szerkesztve, hátha többen kedvet kaptok így:


Itt egy másik zuhanyzó, amibe teljesen beleszerettem, a kedvéért 10-szer is fürdenék naponta,csillió kalóriát elégetve természetesen.


Én ma kezdtem és szerintem menni fog ez minden nap. Ugye csatlakoztok hozzám? Melyik képet választjátok?
A guggolást úgy csináljátok, hogy a térdetek, nem megy a lábujjaitok elé, különben olyan térdfájósak lesztek, mint én, úgyhogy inkább csak rogyasszatok! :)
Megyek zuhanyozni, jó tornázást!

8 megjegyzés:

  1. Ez tetszik, este ki is próbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Wooow, pont tegnap gondoltam rá, hogy én vagyok-e az egyetlen aki zuhanyzás előtt rendszeresen mozog... :DD De ezek szerint nem. :)) Ez elég megnyugtató.
    Ez a módszer főleg akkor nagyon király, ha reggel zuhanyzik az ember - legalábbis én így vettem észre -, mert olyankor eleve felkelt, és nekem a mozgás rengeteg energiát ad, ha úgy érzem, képtelen vagyok tovább tanulni vagy koncentrálni valamire, tuti hogy tíz perc testmozgás a legjobb megoldás. Vagy két és fél perc. :D

    VálaszTörlés
  3. (Értetlenkedő kérdés: a terpeszugrás guggolásból, vagy hogyan? Amúgy simán csinálnám, a kártyapaklis heti 2-3x azóta is megy:) )

    VálaszTörlés
  4. @Detti: ahogy a nevében van, zártállásból terpeszbe ugrasz, és a karokat oldalra lendíted:) (https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSDUeyaKEJVROPYRYrirHeQgB2MSjk4jpYM8vbthTnjSPlhegO) elsőre könnyűnek hangzik, de a 40 végére gyorsabban szuszog az ember:D

    VálaszTörlés
  5. Áááá szóval a terpeszugrás a jumping jack magyar megfelelője :D azon agyaltam, hogy mi is az :D köszi :D

    VálaszTörlés
  6. sieglinde: köszikösziköszi! Azt hittem guggolásból terpeszbe ugrás, mint a 4ütemű fekvőtámasz vége... jóvanna, én is tanulhatok:)

    VálaszTörlés
  7. Én a zuhany alatt állva szoktam láberősítő gyakorlatokat csinálni, amíg a hajbalzsam a fejemen van. Úgyis ki kell várni a hatóidőt, legalább nem unatkozok. :)

    VálaszTörlés
  8. Lau: hős vagy, nekem még meg kell szokni, hogy minden nap eszembe jusson! :)

    sieglinde: kösziköszi! :))

    Orbán Szilvia: mi lehalábbis még anno ennek hívtuk! :)

    Detti: úúú úgy is lehet, kicsit melósabb! ;)

    Morella: én mostanában a kocsiban emelgetem a lábam és gyúrok az alhasamra! :))

    VálaszTörlés