2012. október 11., csütörtök

Könyvjelzők

Hamarosan érik már egy újabb könyves bejegyzés, olyan jó volt veletek a múltkor (itt és itt) könyvekről beszélgetni. Jövő hétre összeszedem az új kedvenceket, addig a meglévőkhöz itt egy kis gyűjtemény könyvjelzőkből.

 Állatsereglet, sajnos eredeti forrás nélkül, de hátha valaki (talán én?) így is megrajzolja őket!

 Gyereksereglet, szerintem a tökéletes ajándék nagyszülőknek.

Könyvjelző az Óz a csodák csodája c. könyvhöz.

 ... és egy a Harry Potterhekhez.

 A legegyszerűbben elkészíthető ötlet az összes közül, és mégis az egyik leglátványosabb.

Az egyik kedvencem, filc szívecske szamárfül jelző.

A végére pedig egy, aminek megvan a forrása és le is lehet tölteni innen . Hivatalosan szakácskönyvbe való, napi menütervező jelzők ezek, de vannak felcímkézetlenek is köztük, úgyhogy azok bármit jelezhetnek.

Nektek éppen mi a könyvjelzőtök? Lecserélitek valamelyikre a fentiek közül?

9 megjegyzés:

  1. Az első fotón az állatkák imádni valóak!

    VálaszTörlés
  2. Ó az állatkás a legjobb! Nagyon édesek! <3

    VálaszTörlés
  3. Most egy sima papírcetli. Egyszer csináltam keményebb papírból plusz újságból kivágott képekből egy csudijót de lehet bekerült valamelyik könyvtárba. :D Az állatos alapján eszembe jutott egy cuki ötlet, meg is csinálom hétvégén. ^^

    VálaszTörlés
  4. én mindig valami közelben lévő cetlit használok, de a Harry Potter féle nagyon tetszik, lehet, hogy megcsinálom, ha lesz időm :-)

    VálaszTörlés
  5. Én nagyon nem kreatívan egy (tiszta) papírzsebkendőt használok könyvjelzőnek. Sokszor fújom az orrom olvasás közben, jó, ha kéznél van. Persze, ilyenkor gondoskodnom kell a pótlásáról:) Egyszer csomóztam egy nagyon szuper kis könyvjelzőt, de fogalmam sincs, melyik könyvemben felejtettem. Majd csak előkerül:)
    A szivecskéset szerintem megvarrom a hétvégén:) Ennyire még én is képes vagyok:)

    VálaszTörlés
  6. El is felejettem, h milyen kalssz dolog a könyvjelző.. Nekem a gémkapcsos tetszik és a szívecskés, az azt hiszem jó is lesz egy szülinapi ajándékcsomagba :) Egyszer kaptam egy gyönyörű könyvjelzőt, olyan, mint egy kontytű. Épp olyan nehéz is, eltéptem vele egy kölcsönkönyv pár lapját, azóta az orchideám mellett lakik a konyhában :) Mostanában nem használok könyvjelzőt, észben tartom- ha minden jól megy- az oldalszámot.

    VálaszTörlés
  7. Nekem most a bécsi Hundertwasser házról van egy négyévszaks...

    VálaszTörlés
  8. nekem ilyen diy könyvjelzőim vannak mostanában
    http://stilusesegyeb.blogspot.hu/2012/05/diy-konyvjelzo.html

    VálaszTörlés
  9. amint lesz pici időm, megcsinálom az állatkákat nektek! :)

    vajon a könyvjelző mit mond el a gazdájáról? :))

    VálaszTörlés