2012. október 24., szerda

10 perc edzés ülve


Az eddigi 10 perces edzések közül magasan a riszálós lett a kedvencem, úgyhogy, amikor új edzést kerestem Tiffany Rothe videói közül válogattam.
Ez az új videója még jobban tetszik, mint az előző. Nem kell hozzá semmi felszerelés, csak 10 perc a napunkból. Olyan egyszerűnek tűnik, másnap viszont nagyon érződik, hogy átmozgattuk a törzsünket, a vállunkról nem is beszélve. Tökéletes kiegészítése a sétálásnak, ahogy ezek a részek kicsit lustálkodhatnak.
Szerettem csinálni a videót, de véglegesen amiatt lett a kedvencem, amit a legvégén mond.
Nem árulom el, csináljátok végig az edzést és ez lesz a jutalmatok! 


Hajrá, csak 10 perc az egész!

8 megjegyzés:

  1. fúú az a hosszú karos rész nagyon átmozgat! Éreztem ahogy dolgoznak az izmaim. :) Megéri azért a szövegért és nagy része körömlakkszárításhoz is jó!

    VálaszTörlés
  2. finoman fogalmaztál, én egészen mást éreztem az izmaim helyén! :)))
    legközelebb erre lakkozok, nagyon jó tipp!

    VálaszTörlés
  3. Uhh Tiffany Routhe az egyik kedvencem, nagyon szeretem én csak az ő videóira tornázom :)
    És tényleg amit ő is mondd az igaz, hogy lehet hogy aznap nem igazán érzed mennyire megdolgoztattad a testedet , de a következő napokban biztosan fogsz egy kicsit szenvedni :)

    VálaszTörlés
  4. Heli: lassan már én is! :) hát én ma pont ezt érzem! ;))

    VálaszTörlés
  5. Reggel végigcsináltam, a vállamat így is érzem, decazért kíváncsi vagyok, milyen lesz reggel? :))

    VálaszTörlés
  6. hős vagy, én nem bírtam ki! :) de alig várom, hogy elég erős legyek, hogy pihenés nélkül végig tudjam csinálni. valamiért a vállam megdöbbentően gyenge.
    milyen volt a reggel?

    VálaszTörlés
  7. Kedves Dorka!

    Köszönöm ezt a videót! Trombózis van a bal lábamba nem tornázhatok de ezzel a videóval mégis! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jobbulást kívánok, örülök, hogy segíthettem! :)

      Törlés