2012. október 19., péntek

Heti Pinterest #4

A mai Pinterest adag kicsit később jön a szokásosnál és más is lesz, mint az eddigiek. Egyetlen közös dolog, hogy a forrás ugyanaz.
Ma olyan történetet mutatok Nektek, amin teljesen elképedtem.

 
Robyn Bomar 38. szülinapját nagyon rendhagyóan ünnepelte meg. 38 jó dolgot tett idegen emberekkel.

Az összeset elolvashatjátok Robyn blogján, a kedvenceimet pedig itt is.

Vizet nyújtott ki a kocsiból futóknak, mintha egy IronMan futóversenyen lennének.
Pénzérméket szórt el játszótéren, hogy a gyerekek kincset találjanak.
Kifizetett parkolóórákat.
Az útdíjat kifizette a mögötte jövő két autó helyett is.
Vett egy ajándékutalványt a boltban és a mögötte állónak adta.
Fánkot vitt a rendőröknek.
Lufit vitt a korházba.
Aprót ragasztott az italautomatákra.
Felolvasott mesét a könyvesboltban a gyerekeknek.

Szerintem csodálatos lehet így ünnepelni és nagyon más lenne a világ, ha mindenkinek ilyen lenne a szülinapja.

Melyiket csinálnátok meg legszívesebben? Gondolkoztatok már azon, hogy a szülinapotokon inkább adjatok, mint kapjatok? Vagy szerintetek a világ nem áll még készen ilyen emberekre és inkább gyanús ez a jóság, mint szívből jövő?

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép volt tőle! Biztos vagyok benne, hogy neki is jólesett ennyit adni! Én ahogy olvastam végig mosolyogtam:)) Ki fogom próbálni, igaz még rövidebb listával...
    Egyébként tényleg van,akinek gyanús, ha valaki segíteni akar. Múltkor pont egy nénivel jártam úgy, hogy a buszra fel akart szállni, de nagy csomagokkal volt.... elsőre nem engedte, hogy segítsen, mert azt hitte tolvaj vagyok. Jobban megnézett magának - gondolom megnyugodott -, aztán hagyta, hogy neki is jobb legyen...engem ez is nagyon meglepett:S

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a mai világban nagyon kevés az ilyen ember. Ha jót akarsz tenni valakivel csak úgy, rögtön gyanakvás a válasz. Ez nálam is így van, például egyszer nyaralás alatt eltévedtünk kocsival egy teljesen idegen városban. Félreálltunk az út szélére, kiterítettük a térképet. Egy szembe jövő autós meg egyszer csak megállt mellettünk, és kérdezte, hogy eltévedtünk-e? Mondta, hogy menjünk csak utána, ő majd kivezet minket a városból. Először kicsit szkeptikusak voltunk, de aztán, amikor láttuk, hogy tényleg jó utat mutat nekünk, nagyon hálásak voltunk neki. Csak eleinte furcsa volt, hogy "csak úgy" segít. Az a baj, hogy sok tolvaj, vagy még rosszabb próbálja először segítségnek álcázni azt, amit el akar követni, mert így az emberek gyanútlanabbak. Annyi ilyesmiről hallani, hogy mindenkiben kialakul a bizonytalanság az idegenek iránt. Ez jó is, meg nem is. Ha alapból nem ilyen lenne a közhangulat, többen lennének segítőkészebbek... De jó tudni, hogy léteznek ilyen emberek. Az összeset kipróbálnám, ha pénztárcám megengedné!

    VálaszTörlés
  3. Ez szerintem csodálatos, és azzal hogy ennyi jót tett, sok mindent kapott, bár nem megfogható dolgokat, de néha egy "köszönöm" a legszebb ajándék. :)

    VálaszTörlés
  4. jajj de kár h nem vagyok annyira jó angolos hogy el tudjam olvasni a többit. :(

    VálaszTörlés
  5. én is arra gondoltam, hogy mennyire jó érzés lehet, és simán lehet azt kérni ajándékok helyett, hogy ezt finanszírozza valaki.
    velem is rengetegszer előfordul, hogy a kedvességemet félreértik, pedig nem akarok semmit, egyszerűen csak úgy neveltek, hogy mindenkihez legyek kedves.
    Lola: motiváljon, hogy megtanulj! egyébként a legjobbakat direkt lefordítottam! :)

    VálaszTörlés