2012. október 12., péntek

Heti Pinterest adag #3

1.DIY  - Sáltartó, mivel nagy őszi sálvadászatban vagyok, ha végre találok mindenfélét, amire vágyom, biztos szükség lesz egy sáltartóra, a mostani megoldás nem lesz elég hozzá, úgyhogy valami ilyesmit fogok elkészíteni.

2. finom - és nem utolsó sorban nagyon cuki! Mondjam azt, hogy egyenesen ennivaló? Virslipolipok, a nem játszunk az étellel vezérelvet szigorúan követve.


3.szép -  kicsit már téli körmök, talán még korai, de ha a Butlers tele lehet már karácsonyi díszekkel, akkor itt is belefér egy kicsit téliesebb, de álomszép köröm.



4. sportos egészséges - telefon app-ok
Ezen a linken rengeteg olyan appot találtok, ami valamilyen módon köthetők az egészséghez vagy fittséghez. Van ami kalóriát számol, van ami megtett kilométereket, van ami a dohányzásról segít leszokni, vagy a jó alvásra szoktat rá. Nézzétek meg, hátha valami megtetszik.



5. idézet-mottó
A legjobb dolgok az életben láthatatlanok, ezért is csukjuk be a szemünket, amikor csókolózunk, nevetünk és álmodunk. 
Hívhatjuk a mait egy jó napnak, ha mindhárom megvolt!
6. divat - még mindig sál, mégpedig valami ilyesmi. Láttatok hasonlót valahol? Szuper puha anyagból, amibe bele lehet bújni, ami elég nagy, nem csak egy kendő, hanem igazi sál és nem is kerül vagyonokba?


Milyen volt a hetetek? Játszottatok régen az étellel? Láttátok valahol az álom sálam?
Szép hétvégét Nektek, hétfőn WWF-es bejegyzéssel jövök!

16 megjegyzés:

  1. Dorka, a hatásodra (és egy jó barátnőmére) rákattantam én is a Pinterestre!=) garantáltan jól végződik és kezdődik vele a napom, plusz tényleg hasznos, és még az angolt is gyakorlom! jó workout tippeket találtam, gyönyörű penthouse képeket (egyszer olyanban fogok lakni, TUDOM.), a receptekről nem is szólva! szóval, köszi!=)

    VálaszTörlés
  2. A H&M-ben láttam ilyen kendőt!

    VálaszTörlés
  3. Én ebayről rendeltem most sálat, várom a kicsikét, elvileg szép hosszú, pihipuhi, bár az nem mintás.:)

    VálaszTörlés
  4. Takko-ban van egyazegyben ilyen, habár inkább kendő...

    VálaszTörlés
  5. azt hiszem ez tetszeni fog neked! Ha nem is vásárolsz tőlünk sálat, akkor is a videók és a leírások szenzációsak!
    http://www.scarves.net/?utm_expid=21186220-0
    Amúgy most még leárazások is vannak! :)

    VálaszTörlés
  6. H&Mben van leopárdos sál, de az csősál, ha az nem baj :) de nagyon nagy és puhi :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Na mégegyszer... Bocsi :D
    A sáltartó kis karikáit vajon honnan lehet beszerezni? Van egy tippem, hogy ezek függönykarnishoz tartozó kis karikák, de azok nálam már foglaltak! Amúgy köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
  9. Az IKEA-ban és a JYSK-ben is láttam sál tartót de az iszonyú ronda volt és már vagy két hete ezen agyalok, hogy valahogy kéne egy sima válfából valamilyet csinálni... :) Köszi!
    Pinteresten milyen néven vagy fent? Abszolút függő vagyok én is :)

    Nagyon jó a blogod! Sok hasznos dolgot találtam már (ahogy az előző blogodon is) tekintve, hogy most költöztünk össze párommal :)

    Üdv:
    Dóri

    VálaszTörlés
  10. Tavaly a C&A-ban vettem egy csodaszép kék sálat. Isteni puha, meleg, nagy, bele tudok burkolózni teljesen, de a nyakam köré tekerve kiválóan ellátja elsődleges feladatát is :) 2000 Ft volt asszem, de abszolút megérte... Ahogy néztem, még mindig kapható.
    Ezt a sáltartót viszont megcsinálom :) régóta szemezek az ikeással, de ez talán jobb lenne...

    VálaszTörlés
  11. apolka: az egyértelműen egy drog és én a rosszra csábítottalak! :))

    szuper tippeket írtok, holnap elmegyek vadászni, talán lövök egy leopárdot, illetve a mintáját sálon! :))

    Selen: én is függönyre tippelek, olyan helyen, mit régen röltexnek hívtak biztos van! :)

    Dóri: otthonka a nevem :)) gratulálok az összeköltözéshez!

    VálaszTörlés
  12. Selene: szerintem zuhanyfüggöny karikák.

    VálaszTörlés
  13. Szia Dorka! Nálunk a H&M ben van szinte ugyan ilyen mintájú sál 1990-ért, de igen... sál:) Viszont nagyon sok kámzsánk is van kötött, kicsi, nagy, vastag, vékony, érdemes körülnézni, olvastam itt régebben, hogy különben is szereted a ruciainkat :))

    VálaszTörlés
  14. Zöld Zebra: igazad van! :)

    qwertygirl: írjál sok kommentet, mert olyan könnyű begépelni a nevedet! :) nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, méghogy szeretem? lassan kizárólagossággal vagytok jelen a szekrényemben! :))
    Te hol dolgozol?

    VálaszTörlés
  15. SZIA! A VATERÁN VALAMI HASONLÓ SÁLAT- NAGYOT LÁTTAM. EGY KLIKKET MEGÉR TALÁN:
    http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/noi_sapka_sal_kesztyu/kendo/sal_vagy_strandkendo_leopard_gyurott_100x175_1ft_1657922774.html

    KÖSZI A JÓ ÍRÁSOKAT, TEGNAP FEDEZTELEK FEL ÉS MÁRIS ELOLVASTAM AZ OTTHONKA-ÖSSZEST! MÉG BIZTOS JÁROK NÁLAD, SZÉP NAPOT! ÉVA

    VálaszTörlés
  16. kösziköszi a linket, édes vagy! :)
    örülök, hogy tetszik, várlak vissza! :)

    VálaszTörlés