2012. október 3., szerda

10 perc risza

Ma van az első nap, hogy a megfázás/nátha/influenza/tudomisénmi után tornázni kezdek, és valami igazán barátságos bevezető tornára gondoltam, amihez nem kell súly, se sok idő, nem kell a földre feküdni, de egy kicsit átmozgat, miközben nem nagyon erőltet meg.
Ebben a gyakorlatban az egyetlen nehézség, hogy megálljuk nevetés nélkül, ahogy nagyon elszántan rázzuk, amink van.


Kezdjétek el nézni, nem csinálni, csak nézni, amikor van 10 percetek és tuti, hogy beálltok pár perc után és minden bizonnyal a kedvetek is jobb lesz a végére! Hajrá lányok, shake what your mama gave you!

11 megjegyzés:

  1. shake what choco gave me:) zseniális ez a videó, most rögtön nekiállok riszálni, és közben jön a Madagaszkár-fíling (riszálom úgyis-úgyis) :)

    VálaszTörlés
  2. Elaludt a bébi, nekiálltam riszálni:) húúú, de jó kedvem lett!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Alszik a Kapitány, indulhat a risza :)

    VálaszTörlés
  4. Kipróbáltam, nekem nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  5. millió puszi a lábujjhegyen riszáló anyukáknak! :)
    szuperek vagytok! <3

    riszálod...úgyis!

    VálaszTörlés
  6. ááá... Éjjel, amikor felébredt a lánykám, és ki kellett emelni a kiságyból, éreztem ám a riszálás törzsizom-erősítő hatását...:)

    VálaszTörlés
  7. örülök és elnézést kérek egyszerre! :))

    VálaszTörlés
  8. viccelsz??? Olyan jó érezni, hogy még megvannak az izmaim:) (Tudom, gyakrabban kéne rászánni magam a mozgásra, de őszinte leszek: Vivi újabban ismét éjszakázik, 1 évesen... Így ha ő alszik nappal, én is alszom vele...)

    VálaszTörlés
  9. az az igazság, hogy sokkal jobb a kifogásod, mint az enyém, hogy lusta vagyok, úgyhogy ma én ráztam és most nekem fáj! :)))
    Vivinek szép álmokat és hosszú éjszakákat! :)

    VálaszTörlés
  10. Szuper ez a videó! :) Meg a többi is, amiket kiraktál a blogra! :) Általában nincs időm/kedvem/erőm egy teljes, egy óra pluszos edzést végigcsinálni, de 10-20 perc simán belefér akár minden nap :) Köszi, hogy megmutattad, nagyon hasznosak szerintem! Ha már egyet is végigcsinálok, úgy érzem, kicsikét átmozgattam azért magam :)

    VálaszTörlés
  11. örülök, hogy tetszenek, hajrá! :))

    VálaszTörlés