2012. október 29., hétfő

Őszi dekorációk

A mai bejegyzésben gyorsan mutatok pár képet a lakásunk őszi arcáról, hátha még Ti is díszítenétek még egyet mielőtt ellep minket a hó.

A nappalinkban a kanapé mögötti konzolasztalt szoktuk díszíteni, idén furcsa és nem feltétlenül szép dísztökök kerültek egy tálra. A testvajtól gyönyörű photobombot láthatunk, de nem tűnt fel, tetszett a színe.


A nagy, 5 literes befőttesüvegben pedig egy kisebb szenzáció történik, ha nem vennétek észre, elmondom.
A tartalma ugyanis hivatalosan potpurri. Márpedig én megesküdtem, hogy soha az életben nem leszek egy légtérben potpurrival. Önszántamból meg főleg nem. Rosszul vagyok az illatától és attól is ahogy porosodik, belegondolva is ráz a hideg tőle.
De úgy történt, hogy a legutóbbi Tescós bevásárlás alkalmával megláttam a dekorációs részen ezeket a díszeket és hirtelen egymillió ötletem támadt, hogy hogyan lehetne őket felhasználni. Több színben lehetett kapni, de én nyilván a narancsos-barnás, őszi árnyalatot választottam.
Hazaérve vettem észre, hogy én bizony potpurrit vettem. Már épp azon gondolkoztam, hogy kültéren miket lehet vele kezdeni, amikor (bátorságomat összeszedve) megszagoltam és tátva maradt a szám. Isteni narancsos illata volt, úgyhogy maradtak, sőt szagolgatom és imádom őket, az üvegben meg talán nem porosodnak olyan gyorsan.


 Itt vannak közelebbről:


És ha már a Tescos javak méltatásánál tartunk, rá kell jöjjek, hogy idén minden dekorációnk a Tescoból van. Például ez a papír-tökfej-girland, amit a nappali függönyére akasztottam fel.


És szintén a Tescoban vettük, bár már tavaly, a halloweeni ajtódíszünket. Nyilván a fő érv mellette, a Kalács-típusú macska volt a boszorkány ölében.
Az évnek ebben a szakában azt sem bánom, hogy narancssárga a bejárati ajtónk (és a lakásnak egyértelműen túl sok része).

 

Az ajtó elé, a lépcsőre tökök kerültek, nem kell mondanom, hogy honnan, ugye? A kis pirosat külön bemutatnám, japán-tök a neve. A legnagyobb poén, hogy minden tök le volt árazva, így 100 ft alatt lehetett venni 1 kilót.


 

A jobb oldalit faragtam ki idén, természetesen nem egyedül, volt segítségem.


Ilyen lett, sötétben:


Mit szoktatok venni a Tescoban ételen kívül? Melyik dísz tetszik a legjobban? Milyen a viszonyotok a potpurrival?

10 megjegyzés:

  1. Pont ilyen ajtódíszünk van! :) Már nem is emlékeztem, hol vettük, de most, hogy mondod, valóban, tavaly addig kotorásztam a Tesco ömlesztett őszi dekorációs kosarában, amíg rábukkantam erre.

    VálaszTörlés
  2. én is utálom, hogy porosodik! mintha direkt vonzaná, hogy idegesítsen.
    nekünk még hátra van a tökfaragás (életünk első tökfaragása), de szerencsére olvastam egy jó tippet (na hol?:D), hogy hogy is kell ezt csinálni:)) végeredményről meg majd teszek a blogomba képet!:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de gyönyörű az a csillag mintás tök!! Az ajtódísz is, óó nekem is kell :D
    A potpurri meg milyen cseles... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép dekorációk! Nekem a lépcsős tökök tetszenek a legjobban! :) De az ajtódísz is nagyon szuper, nekem is egy boszis van, csak még egy nagy seprű is van rajta! Én is sok dekorációt szoktam beszerezni a Tescoból, imádom őket! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is tescos dekorációt szereztem be, még húsvétkor- akkor árulták akciósan a halloween-es cuccokat:) És mivel tudtam, hogy idén is lesz halloween...:) A két ajtónkra obi-s koszorút vettem még tavaly, belső dekornak egy halom töklámpás-alakú mécsestartónk van, denevéres girland, és narancssárga-fekete zselématrica (amilyen régen a takonylabda volt, emlékszel rá?) - a kislányom imádja leoperálni:)

    VálaszTörlés
  6. huhh hát az F&F home részleg nagyon-nagyon igényes és jó! A design simán vetekszik az IKEAval. Vettem már ott képkeretet, fogok majd venni díszpárnákat is!! Ezeket a potpourrikat én is kinéztem már! :)

    VálaszTörlés
  7. A Tesco-s cuccok mostanában nagyon felfejlődtek! Az F&F home tényleg nagyon igényes, most, hogy kész lett a konyhafelújítás, onnan szereztünk be rengeteg háztartási dolgot. A ruharészleget is szeretem, sok göncöm van onnan, jó az anyaguk, jól is néznek ki, és nincsenek veszélyesen túlárazva.
    Lehet, hogy csak én vagyok ilyen tudatlan, de mi az a potpurri? Sosem hallottam még róla.

    VálaszTörlés
  8. Flóra: térillatosításra használt, látványnak sem utolsó szárított virágok, termények egyvelege. Aki tud jobb megfogalmazást, hajrá:)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szeretem a potpurrit :)))) teszkóban hmm... mécsest pl ott szoktam venni, kaján kívül legonkább ruhát azon belül is fehérneműt sokszor, leárazáskor meg főleg:)

    VálaszTörlés
  10. édesek vagytok, köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

    lolli: jöhet a kép! milyen lett?

    Detti: hahaha hogyne emlékeznék! :)) tökéletes a definíció, köszönöm!

    VálaszTörlés