2012. október 5., péntek

Heti Pinterest adag #2

Jöjjön a második adag Pinterest válogatás, egész héten vadásztam és nagyon élveztem, remélem Nektek is tetszik!

1. DIY - koszorú nálam ügyesebbeknek és Nagymamáknak
Pont tegnap lett kész a leveles őszi ajtó koszorúm, ha ezt korábban látom, lehet, hogy ilyet csinálok, bár nem lenne túl autentikus, mert nem tudok kötni, de aki igen, annak tökéletes lehet! Én egy drótkarikára fűzném fel a gombolyagokat és a végét összesodornám, úgy biztos megtartja a fonalakat.


2. finom - Oreo keksz házilag
Lassan itthon is kezd mindenkin eluralkodni az Oreo-láz, egyre több helyen lehet kapni, nem kell a tengerentúlra utazni az amerikai pilóta kekszért. Sőt, most már ki se kell mozdulni otthonról, mert ez a recept szerint el lehet készíteni és ugyanolyan finom lesz, mint a kékdobozos.


3. szép(ség) - még egy kis nyár a sminkekben
Szeptembertől egyre inkább, októberben meg szinte kötelezően őszi sminkek felé kacsintgatunk, pedig most még valamennyi van a nyári színünkből, érdemes elsütni egy igazi nyári sminket. Erős fekete szemceruza és világos nude-rúzs, tökéletes páros.


4. sportos- egészséges - ne add fel!
Nagyon fárasztó mindig újra és újra nekikezdeni bárminek is, legyen szó edzésről, helyes táplálkozásról, vagy mondjuk az intenzív tanulásról. Ha már unod, hogy mindig előről kell elkezdeni, ne hagyd abba!


5. fotó-kép-rajz - Az igaz barátság nem arról szól, hogy elválaszthatatlanok vagytok, hanem, hogyha nem vagytok együtt, akkor se változik semmi.
Köszönöm annak a pár embernek, akiknek a szeretete 200km-re is elér!


6. divat - őszi kedvencek
Megfázás és egyre hidegebb napok, hurrá elő lehet kapni az őszi ruhatár csodafegyvereit:
napszemüveg, sál és dzseki!
 

Melyik a kedvencetek?
Tudtok kötni? Szeretitek/próbáltátok az Oreot? Változtattok a sminketeken évszakonként? Van amit rendszeresen feladtok? Milyen messze van tőletek a legjobb barátotok? Mi a kedvenc őszi ruhadarabotok?

12 megjegyzés:

  1. szia Dorka! Én is szívesen böngésznék a pinterest-en, de nekem valamiért magas az ott történő böngészés. Van esetleg valami tipped? Nagyon szeretem a blogod!! :)

    VálaszTörlés
  2. Tudok kötni, bár nem profin, de ha rám jön a köthetnék, akkor szeretem csinálni :)
    Még nem ettem Oreo-t, de nagyon szeretném megkóstolni :) Lenne is egy kérésem: a receptet amit betettél, leírnád majd magyarul? :$ Nem túl jó az angolom :) Előre is köszi, bármi is lesz rá a válaszod ;)
    Nem nagyon sminkelek, ha mégis, akkor csak szemceruza, spirál, esetleg egy kis szemöldök áthúzás. Időnként pirosító, de nagyon kevés. Ez nekem igazán megfelel az összes évszakra :D
    A photo challenge-eket mindig feladom :/ Pedig elkezdtem az augusztusit, de abbamaradt...
    Az óvodáskori legjobb barátnőm 300 km-re lakik tőlem... Sajnos ritkán is jön haza, de egyik nap sikerült kicsit csevegnünk :)
    Egyértelműen a sál a kedvencem :) Mert amúgy nem szeretem az őszt, mert hűvös van meg esik az eső, de ilyenkor legalább hordhatom a sáljaimat :) Ja, és az új, pihe-puha pulcsim :)

    VálaszTörlés
  3. off: megmutatod az őszi koszorúdat is? :)

    VálaszTörlés
  4. Én már készítettem itthon Oreo kekszet, és nagyon finom lett! :)

    VálaszTörlés
  5. az Oreo keksz jól hangzik, neki fogok veselkedni a pontos fordításnak és megcsinálom.=)

    VálaszTörlés
  6. Hú az 5. nagyon megragadott! A legjobb barátnőm tőlem 157 km-re él, mivel én Budapesten, ő meg Bonyhádon lakik! Persze jobb lenne gyakrabban találkozni, de amikor nagy ritkán látjuk egymást úgy örülünk, mintha évtizedek óta nem láttuk volna egymást, mégis minden ugyanolyan mint mikor legutóbb találkoztunk :)

    VálaszTörlés
  7. Az ősz a kedvenc évszakom, szerintem gyönyörű! Olyan izgatott várakozás lengi be az egészet, ahogy az idő egyre téliesebbre fordul... Megfoghatatlan hangulata van, imádom! Mindig megörülök, hogy felvehetem a kedvenc bőrdzsekimet és a sáljaimat! :) A legjobb barátnőm nagyon messze lakik, és még lehet, hogy ennél messzebbre fog költözni. :( Így is nagyon ritkán találkozunk, talán évente 1-2 alkalommal, de akkor olyan, mintha el sem váltunk volna egymástól. Persze interneten folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, de az nem ugyanaz... A smink nálam nem évszakfüggő, talán csak annyiban, hogy nyáron kevesebbet használok. Nem teszek különbséget tavaszi-vagy őszi smink között. A süti magyar receptjére pedig én is nagyon kíváncsi lennék!
    Ja és Dorka, légyszi írj nekem valami ösztönzőt, amitől rá tudom venni magam a szobám kitakarítására és a tanulásra? A héten írtam meg életem első zh-ját(azt is matekból fújfújfúj) és nem lett a legjobb... Csak te tudsz segíteni, a te tippjeidtől mindig inspirálódom! :)

    VálaszTörlés
  8. Jajj végre valaki, aki úgy gondolja, hogy csak azért, mert ősz van, a napszemüveget nem kell eltenni a következő tavaszra! Én ebben a napsütéses időben mindig hordom, de amúgy is nálam van, még télen is, és én bizony a télikabáthoz is felteszem, ha süt a nap! :D

    VálaszTörlés
  9. én is hordok télen napszemüveget:) sőt, egész évben!

    VálaszTörlés
  10. Csakkérdem:
    köszönöm, kedves vagy! :) én leggyakrabban telefonról pinterestezek, a kedvenc kategóriáimra kattintok és átlapozom, ami nagyon megtetszik, azt repin-elem, hogy meglegyen máskor is, amelyik képre ráklikkelek, az meg elvisz az eredeti forráshoz. mással én sem trükközök! :)

    Ágnes: kipróbálom és ha tényleg finom, akkor megírom az egész receptet magyarul! sál a legjobb! :)

    Detti: ilyen lett: http://web.stagram.com/p/294768697284570514_5630842

    Panni: ilyen recept alapján?

    Apolka: hajrá, majd vessük össze az eredményeinket! :)

    Ágibábi: látod, nem a távolság számít!

    Flóra: fusd végig a tanulós bejegyzést, hátha kedvet kapsz! http://otthonka.blogspot.hu/2012/04/tippek-tanulashoz.html
    vagy nézz harry pottert vagy gilmore girlst, a jótanuló lányok meghozzák mindig a kedvem a tanuláshoz!

    barbi, Detti: hurrá! :)))


    VálaszTörlés
  11. Oreo receptet valaki nem tudná lefordítani? Nagyon megköszönném.:) Puszii

    VálaszTörlés
  12. Flóra: amint kipróbálom megírom a blogon! :)

    VálaszTörlés