2012. december 17., hétfő

Ünnepi asztal és nyereményjáték

Egy hét múlva karácsony, kicsit kapkodósabb már a készülődés, de még semmihez sincsen késő. Gondolatban már szentesténél és a menünél tartok. Nyilván az sem mindegy, hogy az asztal hogyan lesz megterítve, erre gyűjtöttem pár ötletet.


















Nektek melyik tetszik a legjobban? 

Mit szólnátok, ha az utolsó képen szereplő terítővel teríthetnétek már most karácsonykor? 
Nem kell mást tennetek, mint like-olni a csodálastos adore facebook oldalt (és ha már ott vagytok, az Otthonkát is) és részt venni a játékukban, a részleteket itt olvashatjátok.

Jó játékot, sok sikert Nektek!

4 megjegyzés:

  1. A terítést eddig nem éreztem olyan valaminek, amin külön kellene dolgozni, de most adtál pár ötletet! Szerintem az ágak közé szorított névtábla lesz a nyerő, vagy a cukorbotos:) Nagyon szép, inspiráló képek!!!
    (Csak egy plusz: ünnApi helyett ünnEpi, ugye?:) )

    VálaszTörlés
  2. köszi, hogy helyettem is figyelsz! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek ezek a terítékek, de én mondjuk alapból nem vagyok olyan, aki szeret ekkora feneket keríteni az ilyesminek, ezért némelyik számomra már-már túl csicsás. Az utolsó tetszik a legjobban, illetve az utolsó előtti. Amúgy itthon van egy évekkel ezelőtt anyukámtól ajándékba kapott nagyon egyszerű kis karácsonyi terítőm, amihez illik az egy darab meglévő mindennaposan használt egyszerű, de szép fehér étkészletem, gallyakból készítek asztaldíszt, és vettem nagyon helyes szalvétát és kb. ennyi lesz.

    VálaszTörlés
  4. Tavaly fehér terítő, fehér készlet. Icipici műfenyőket befújtam ragasztósprével és meghintettem vastagon színes glitterrel, az asztal közepén a futó pedig egy hosszúkás plexi, azt hiszem, h nem érte végig, de segond :), beragasztóztam és arra is ment csillám. Minden csupa csillám volt, de én is imádtam, meg az apraja is :)
    Idén még nem tudom, h mi legyen, csak annyiban vagyok biztos, h valami vidám- játékos lesz.

    VálaszTörlés