2012. december 18., kedd

Last minute karácsonyi ajándékok

Elképesztő tempóban közeleg a karácsony, és sokan vannak, akik még sehol se tartanak, mert a sok iskolai feladat, vagy az év végi hajtás a munkahelyen nem tette lehetővé, hogy ráérősen, már hetek óta erre készüljenek.
Ha üzletet kéne javasolni, akkor a Forma és a Butlers, mindkettőben leárazások tombolnak, és a legnehezebben ajándékozhatóknak is mindig van valami vicces, vagy praktikus dolog, amivel örömet lehet szerezni.


Ha valaki ilyenkor még maga akar nekiállni az ajándékok elkészítésének, akkor talán a legfontosabb szempont, hogy pillanatok alatt elkészíthető legyen, és nem túl bonyolult. Ilyenekből is összegyűjtöttem párat, remélem találtok jó ötletet.

A klasszikus ovis sólisztgyurma. 
Sütiformával és szívószállal kiszúrva nagyon szép karácsonyfadíszek lesznek.


 Aki nyár végén szorgos volt, most pihenhet, egy jó lekvár, karácsonyi szalaggal a legfinomabb ajándék és fél perc alatt készen van.


Egy ilyen összeállítás félúton van a vásárlás és a diy között, de elég kevés pénzből nagyon nagy örömet lehet szerezni például egy kezdő háziasszonynak egy ilyen ötletes csomaggal.


Képzeljétek el milyen jó lehet úgy kávézni egy borús reggelen, hogy a csészealjon a kedvenc verseteket olvasgatjátok, szuper és nagyon olcsó ajándék, vers hosszúságtól függően pár perc alatt elkészíthető.


Ez is igazi ovis diy klasszikus, de nem hiába. Minden szülő és nagyszülő örül a buksiknak. 
Megvilágítás- körülrajzolás-kivágás-háttérre ragasztás. Fél óra alatt megvan.


Tegnapelőtt az eszement sütiszaggatásban az egyik formám szétjött, használni már nem lehet, de szerencsére nem dobtam ki, fel tudom használni, dísznek egy régi fotóval, vagy szép papírral...


...esetleg karácsonyi szalaggal körbebugyolálva.

Még több karácsonyi dísz, még egyszerűbben, egy átlátszó gömbbel és fotókkal


Aki amúgy is süt sütit, annak a legegyszerűbb egy szép szalaggal celofánba csomagolni egy párat, nálunk a szomszédaink minden évben ilyesmit kapnak.


Végül a kedvencem, nem csak azért, mert nagyon szeretem az hógömböket, hanem mert olyan egyszerű és zseniális ötlet, hogy lehet, hogy magamnak megcsinálom. Hozzávalók: Befőttes üveg, pillanatragasztó, üvegmosó kefe, víz és csillám.



Hogy álltok a készülődéssel? Van még hátra ajándék? 
Szerettek kézzel készíteni ajándékokat? 
Melyik tetszik a legjobban?

7 megjegyzés:

  1. szuper ötletek, mint mindig! Lehet, hogy a már meglévő ajándékokhoz hozzácsapok néhányat a fentiek közül:)

    VálaszTörlés
  2. a hógömb ötlet nekem nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, nekem konkrétan megmentetted az életem, nem kicsit. Pedig már egy pénzügyi szókirakós játék függőjévé is váltam, hátha nyerek valamit :)
    https://www.facebook.com/Ismerkedj/app_387180568032405

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon jók az ötletek. Már évek óta DIY (Én SK=sajátkéznek hívom) készítem az ajándékokat, és a lakásdekorációnál is szeretem a meglévőket kiegészíteni új SK-kal.
    Nálam az idén az ovis só-lisztgyurma volt a nyerő, három féle díszítést választottam hozzá: gyöngy, dekupázs és egyszerű masni. Ebből egy-egy csomag készül a sógornőimnek (persze ismerem a lakásuk dekorációs színvilágát és ahhoz igazítottam a gyurmák díszítését is).
    http://ruraleve.blogspot.hu/2012/12/so-lisztgyurma-karacsony-ujra.html
    A gasztroajándékok bármilyen mennyiségben jöhetnek, így most is készítek apró sütiket, nagy sláger a pasiknál a saját készítésű aszaltszilvás házi ágyas pálinka. Ezt nagyon szeretik a pasik :) és a nők is :)) http://ruraleve.blogspot.hu/2012/12/teli-agyas-mint-gasztroajandek.html

    Az ötleteidből számomra új az idézetes tányér, amit még elkészítek valakinek, mert nagyon tetszik.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  5. A hogombhoz fontos adalek a gyogyszertari glicerin. Enelkul bealgasodik a viz.
    En ki is meritettem a gasztro temaju javaslatodat, de frissen keszitettem mindent. Iden a csalad notagjai ilyen kis osszeallitast kapnak:)

    VálaszTörlés
  6. Apropo, az idezetes tanyer hogy keszul, hogy tartos legyen es elmoshato?

    VálaszTörlés
  7. köszi Detti! :)

    Andi, örülök! :)

    Maya: köszi a tippet! szuper! van spéci ilyen filc, de alkoholossal is ott marad egy darabig!

    VálaszTörlés