2012. december 20., csütörtök

Csomagolás

Úgy terveztem, hogy a mai nap becsomagolok mindent, de tegnap befutott még egy munka, aminek a héten el kell készülni, megéreztem, sőt biztos voltam benne, ezért dolgoztam ennyire előre, hogy ez megtörténhessen, de sajnos annyira nem álltam jól, hogy ezzel az egyébként nagyon szerencsés helyzettel együtt is kapkodás nélküli legyen a karácsony, úgyhogy most turbóra kapcsolok, egyszerre főzök-sütök-takarítok és közben csomagolok.
Tegnap este a kihalt ikeában, már féláron lehetett kapni a klasszikus barna csomagolópapírt, ami annyira megtetszett, hogy  azon kaptam magam, hogy majdnem csak ilyen képeket válogatok.





Próbálok elvonatkoztatni és mutatok olyat, ami barna papír nélkül is tetszik:




Találtam pár gyönyörű és ingyen letölthető kártyát:




Holnap még karácsony előtt utoljára találkozunk, nézzetek be mindenképp!

2 megjegyzés:

  1. Jajj úgy tetszenek, a fényképes mekkora ötlet már :]

    VálaszTörlés
  2. Hű, ezek a barna papíros csomagok nagyon tetszenek, egyszerűek és ízlésesek! Remélem, sikerül mihamarabb befejezni a munkádat, és utána már csak a készülődésnek szentelheted magad!

    VálaszTörlés