2012. december 10., hétfő

Karácsony TAG

Sophie küldte ezt a nagyon kedves karácsonyi TAG-et (az ő verzióját itt olvashatjátok) és a múltkori TAG-hét után bátran vágok bele.

1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
Semmi újdonság a szokásoshoz képest (részletesen itt írtam róla). Egy különbség van csak, karácsony reggelén a lábamon a karácsonyi pizsamámhoz passzoló piros lakk van a meggypiros-rózsaszín helyett.
Márkáik sorrendben: She, essence, MaxFactor.


2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
A kicsit sem téli ízű dinnyés balzsam a The Body Shopból és a Shmink márka, számmal tökéletesen megegyező színű rúzsa, ami nem annyira lila, mint a képen.


3. Milyen ruhadarabo(ka)t viselsz a leggyakrabban télen? 
Ha belegondolok, nem annyira téli, talán őszi darabok, de ettől még télen is hordom, nem divatblogon talán ez is megengedett. Barna bokacsizma, fekete leggings, fekete kardigán és kabát, barna sál.


De ha nagyon naprakészek akarunk lenni, akkor tegnap pont sikerült outfitet fotózni, úgyhogy akinek eddig rossz napja lett volna, íme:

4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
A fenti szettből természetesen a hólapát, (bár a túrabakancs és a thermo-cicanadrág se utolsó, valljuk be) egyébként meg a világ legszebb táskája és a kétféleképp állatmintás sálam. A táska a Zarából van és eddig minden női ismerősöm el akarta lopni tőlem. A sálat a Bershkában vadásztam le.


5. Mi a kedvenc téli illatod/gyertyád?
Nem annyira szeretem az illatos gyertyákat, a barátom meg kifejezetten utálja őket, úgyhogy nincsen itthon egy se, pillanatok alatt megszokom az illatukat, úgyhogy nem is nagyon érzem a hiányukat, de ha választhatnék, természetesen élethű fenyőillatút választanék.
Ezeket a tobozokat elvileg vanília illatúra szagosították és nagyon finom volt, amikor megvettük. úgyhogy legyenek ők a kedvencek.


6. Mi a kedvenc téli italod?
Már sokszor írtam róla, a neve Áfonyás White Latte vagy Mocha, sose tudom. A Starbucks karácsonyi itala. Az utóbbi pár alkalommal kipróbáltam szójatejjel és hab nélkül, úgy is csodálatos.

 

7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?
A kőkemény család. 
Tökéletesen átadja azt a hangulatot, amit az amerikai karácsonyozásainkkor éreztem. 30 rokon, kivonuló rendőrség és mentők. Tudjátok, csak a szokásos. Emellett nagyon szép és szomorú film, a karakterekhez remekül választott színészekkel.



8. Mi a kedvenc karácsonyi számod?     
Már ovi óta a karácsony 12 napja. A verset magyarul, az éneket angolul imádom. A kocsiban ilyenkor naponta legalább egyszer elhangzik, természetesen mi is énekeljük. Csak elsőre kihívás visszamondani mind a 12 részt. Ide egy zseniális feldolgozást szúrok be:


9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod? 
Meglepő, de nem jövök lázba semelyik karácsonyi ételtől sem annyira, hogy a karácsony az őrült evésről szóljon. (Bezzeg az év többi része.) De ha kell valamit írni, akkor legyen a töki pompos és a töltött káposzta.

10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd idén?
Mindig a fények! Ráadásul idén vettünk egy plusz égősort, mert sehol nem találtuk a tavalyit és megállapodtunk abban, hogy biztos elromlott és kidobtuk. Persze amint megvettük az újat, azonnal meglett a régi is, úgyhogy most az egész lakás világít. Rendes villanyt nem is kell kapcsolni, olyan fényt adnak a karácsonyiak.
Nagyon megszerettem a sikertelen ajtódísz készítésből visszamaradt koszorú, ajtón egy napig se bírná, de az asztalon nagyon szeretem.

11. Mi áll a karácsonyi kívánságlistád élén?  
Olyasmi, amit nem lehet a fa alá tenni, épp ezért nincs is olyan tárgyi ajándék, amire annyira nagyon várnék, de kinéztem pár könyvet, aminek nagyon örülnék.

12. Mit tervezel idén karácsonyra? 
Az első igazán nyugodt, békés ünnepet évek óta, vizsgák és rajzolás nélkül. Lesz nagy családi karácsonyozás, de nagyon szeretném, ha az idei karácsonyunk sokkal inkább itthon telne és nem  az M6-oson és hogy legyen idő sütni, főzni és olvasni.


+1 Mi az a családi hagyomány, ami szerintetek eltér a szokásostól?
Hozzátettem ezt a kérdést, mert annyira jó kicsit belelátni mások ünnepébe.
Nekem két dolog jut eszembe, az egyik, hogy 24-én este kicsi korom óta járunk karácsonyfákat számolni. Régen az apukámmal, pár éve már a barátommal is. Régen az volt a szabály, hogy 100-at össze kell gyűjteni és akkor otthon is lesz, eközben a Jézuska és az angyalai nagyon dolgoztak otthon, hogy tényleg legyen.
A másik furcsa szokás, hogy mi itthon 25-én reggel karácsonyozunk. Szenteste fát díszítünk, a családainkat látogatjuk, utazunk és elmegyünk az éjféli misére. Az ajándékokat másnap reggel bontjuk ki. 

Nektek mik a kedvenceitek és hogyan ünnepeltek?

16 megjegyzés:

  1. Az durva, hogy kitaláltam, mi áll a kívánságlistád élén?? :-)))
    Vagyis sejtem. Majd írd meg, hogy "megkaptad"-e. :o)
    Gyönyörű az ajtódísz, és az ablakvilágítás.

    VálaszTörlés
  2. te mennyire le vagy fogyva *-* hogy a fenébe csináljátok??? de komolyan nekem nem megy, nulla motiváció meg ilyenek és nem nem megy, pedig egy 10est jó lenne ledobni...

    VálaszTörlés
  3. Mi is mindig apukámmal mentünk fákat számolni! Bár konkrét szabály nem volt, nyilván azt volt a cél, hogy addig anyukám feldíszítette a fát, és kirakta az ajándékokat.
    Volt egyszer olyan, hogy különösen türelmetlen voltam, és nagyon haza akartam menni, apu pedig engedett, de azért előtte a sarki telefonfülkéből haza telefonáltunk, hogy megyünk. Anyukám elmondása szerint ő akkor végzett a csomagolással, és a fát neki se állt még díszíteni, szóval a fülkétől hazáig vezető 100 méteres útszakasz téli hóban való megtétele alatt ő lihegve felszórta a fára a díszeket, volt, amit nem tudott felakasztani, ezért csak a gallyra rakta, a csúcsdíszt fel sem tette, a szaloncukrokat meg beszórta a fa alá. Máig állítja, hogy ugyan olyan ocsmány fánk addig még sosem volt, amikor haza értünk apával, igazi gyerekes csodálkozással és tátott szájjal néztem a fát, hogy milyen gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Kedvenc lakkom nincs, télen szinte alig lakkozok, de majd karácsonyra biztos lesz valami, a szép ruhához, sminkhez jár :)
    A számra carmex télen- nyáron, színnek most totál szerelem az avon egyik szájceruzája, a mystery mauve.
    Semmi érdekeset nem hordok télen, utálom, h nehéz nőiesen és melegen öltözni és az sem baj, ha olyasmi van rajtam, amiben tudok a kapitány után futni..
    Kedvenc kiegészítőm egy bőrkesztyű, gyönyörű, nőies és persze nem is meleg, de cserében szép :)
    A legjobb illat ilyentájt a frissen hullott hó illata.
    Jézusom, nincs is kedvenc karácsonyi fimem, zeném..
    A legkedvencebb kajám a töltött káposzta, bármikor az év és bármikor a nap folyamán :)
    Én is szeretem a fényfüzéreket és a fellógatott apró fa játékokat.
    Nagyon szeretnék egy e- bookot, írtam is a jézuskának, majd meglátjuk, jó voltam- e. Ha a fa alá lehetne tenni, akkor időt szeretnék, amit csak hármasban töltünk.
    Lesz idén is némi jövés- menés, de szerencsére nem órkra laknak a szeretteink. Játszunk, beszélgetünk hol itt hol ott a családban. Amikor épp itthon akkor a játék és beszélgetésbe vegyül némi főzőcske, de nagyon igyekszem jól előkészülni, h ne legyen káosz a fejemben- és a konyhában :)
    Régóta együtt vagyunk, de az igazi közös hagyományok, szokások most alakulnak. Mióta megvan Marci, 24- én reggel van ajándékbontás, sokáig pizsiben flangálás, mókázás, kényelmes öltözés és délután "kapunyitás" :) 24.- én nem szívesen megyek sehová, viszont, ha jön valaki, azt nagyon szeretem :) 25.-, 26.- án mi megyünk rokonozni.

    VálaszTörlés
  5. http://dettitomi.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-tag.html

    VálaszTörlés
  6. Nálunk is ment a karácsonyfa számolgatás mindig :) Én a kocsiból számolgattam őket mindig, ahogy hazafele jöttünk a templomból :) Ajándékbontás is 25.én reggel volt,mostmár 24.én este szoktunk.

    VálaszTörlés
  7. ezt a táskát én is nézegettem, de suliba szánva, és annak viszont kicsinek találtam, vagyis inkább nekem kell túl sok cucc. kár, pedig annyira szép!=)

    VálaszTörlés
  8. Juj te jó ég Dorka,de örülök, hogy kitöltötted!! Köszönöm :) Egész sikertörténetet fut be a kis tag-em:) nagyon aranyos a hólapátolós kép :D remélem még sokan csináljátok meg :)

    VálaszTörlés
  9. De jó! Nekem is a egyik kedvenc filmem a Kőkemény család, és elsőnek ajánlottam Én is a blogolvasóimnak ( http://ruraleve.blogspot.hu/2012/12/mikulasra-kaptam.html ).
    A hólapátolós outfitted tetszik a legjobban (no meg a Zara táskád is), ez most nagyon trendi, a lapátkiegészítő különösen :)

    VálaszTörlés
  10. Uuu, ilyen égősorra "fényfüggönyre" vadászom... Megkérdezhetem, hol vetted és mennyibe került? Majdhogynem életmentő lenne...:)))) Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  11. A fényfüggöny engem is érdekel és a thermo-cicanadrág is:))

    VálaszTörlés
  12. 1.Nem teszek különbséget téli-nyári színek között, de általában egész évben a piros és fukszia árnyalataival festem a körmöm. Jól mutat a hullaszínű ujjaimon! :)
    2. Balea Urea szájbalzsam(asszem ez a neve)-szóval a pisis cucc. :)
    3. Jóó meleg kabát, sapi, sál, minden, ami kell, mert imádok hóesésben sétálni, és ahhoz be kell öltözni! :)
    4. Egyértelműen a kötött sapik, és jó meleg sálak.
    5. Fahéj az örök kedvenc illat, valamint a fenyő, és a frissen esett hó. Gyertyázni nem nagyon szoktam, legalábbis illatosakat nem, mert könnyen megfájdul a fejem tőlük.
    6. Forraltbor minden mennyiségben. (na jó, azért nem annyira :D)
    7. Kedvenc film a Bunyó karácsonyig Bud Spencerrel és Terence Hill-el, örök klasszikusok. Na meg a Grincs, mert imádom Jim Carrey-t.
    8. Ez is elég sablonos, de Mariah Carey All i want for Christmas is you. :D
    9. Gesztenyepüré és egyéb gesztenyés sütik.
    10. Hagyománytisztelő vagyok, ezért minden évben ugyanaz a dekor, az ablakomban egy gyertyasor.
    11. Egy csini bőrkesztyű.
    12. Minden évben ugyanaz a forgatókönyv, úgyhogy semmi extra. 24.én sütés-főzés, karifadíszítés, este ajándék bontogatás, másnap családi buli.
    13. Nem tudom, mennyire szokatlan hagyomány, hogy minden évben 25-én összejön az egész család(vagyunk páran) és nagybátyáimmal jól bepálinkázunk. :) Elég jó hangulat szokott lenni... :)

    VálaszTörlés
  13. Anikó:fú nemááár! mondd el mi az! :)))

    Lolly: nekem majdnem annyi ment le, de volt honnan és még most is kéne legalább ennyi! hidd el, ha itt lesz az ideje, menni fog!!

    Noémi: ez majdem 100%ig megtörtént velünk is, telefonfülkéstül, mindenestül! :)))

    Salime: akkor ugyanaz, csak 1 nappal korábban! :) türelmetlenebbek vagytok :))

    Detti: köszi, nagyon klassz!

    Sophie: én köszönöm! <3

    Heva: nekem nagyon tetszett, hogy SJP ennyire más volt, jól hozta ezt is! :)

    Roni:
    pécsen a karácsonyi vásárban, de láttam a bevásárló központban is standokon. szerintem ilyesmi helyen keresd, tuti hasonló forrásból dolgoznak.
    tavaly 5000 ft körül volt.

    Felhőcske:
    pécsen a karácsonyi vásárban, de láttam a bevásárló központban is standokon. szerintem ilyesmi helyen keresd, tuti hasonló forrásból dolgoznak.
    tavaly 5000 ft körül volt.
    a cicanadrág pedig szintén tavalyi, de indén is láttam. a tschiboban vettem 3-4000 ft volt, ez a futó nadrágom, elég meleg sport közben sose fáztam benne és vannak fényvisszaverős csíkok rajta.
    Flóra: köszi a válaszokat! :)

    VálaszTörlés
  14. 1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
    Nincs kedvenc, ugyan úgy használom a nyári színeket is :) Most épp sárga lesz :)


    2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
    Ajakápoló. Mindegy milyen márkában. És az Essence ezüst színű fedő szájfénye, vagy micsoda :D Attól olyan jégkirálynős lesz :D

    3. Milyen ruhadarabo(ka)t viselsz a leggyakrabban télen?
    Sapka. 4-ből tudok válogatni, de vadászok egy 5.-re is. Pomponos pirosat keresek tűrhető árban és kinézeten :D
    Talán még a kesztyűt is ide sorolnám :) És a sálat mindenképpen :)

    4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
    Hát akkor sál és sapka :D

    5. Mi a kedvenc téli illatod/gyertyád?
    Nem használunk illatosított gyertyát. Baromi hamar megszokom és után nem érzem, és azt hiszem velem van a baj, szóval elmegy tőle e kedvem :D De amúgy a narancs illatát nagyon szeretem :)

    6. Mi a kedvenc téli italod?
    Tea. Ne legyen tejszínes vagy vaníliás íz benne és akkor jöhet :)

    7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?
    Reszkessetek betörők :D Nagyon snassz? :D Kicsi koromba is mindig néztem és nagyon szerettem :)

    8. Mi a kedvenc karácsonyi számod?
    Carol of the bells :)

    9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod?
    Ööö, ilyenkor is a jégkrém :D Tudom, hibás vagyok :p
    De legyen akkor még a fahéjas alma :)

    10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd idén?
    Mindig, nem csak idén, a karácsonyfánk világítása :) Színes és villogó (több féle módon) és nagyon szeretem :)

    11. Mi áll a karácsonyi kívánságlistád élén?
    Jelenleg semmi. De könyveknek mindig tudok örülni :) És most amit szeretnék majd, egy Senseo kapszulás kávébigyó :)

    12. Mit tervezel idén karácsonyra?
    24-én otthon leszek, 25-én délután meg jövök páromékhoz. Semmi különöset :)

    +1 Mi az a családi hagyomány, ami szerintetek eltér a szokásostól?
    Talán az, hogy nem ünnepeljük úgy, mint mások. Rokonok nem járnak át, mi se megyünk, meg a közelbe amúgy is kevesen laknak olyan rokonok, akikhez szívesen átmennék :D

    VálaszTörlés