2012. december 7., péntek

Karácsonyi ajándék a barátunknak

... vagy ha úgy tetszik a pasinknak, szóval annak a fiúnak, akit szeretünk.

Kicsit hasonló a téma a tegnapihoz, nehéz általánosítani és tippeket adni, de kitalálni nem túl nehéz, legalábbis, ha tudjuk a módját.

Ajándékozáskor a lányok többsége (így én is) hajlamos abba a hibába esni, hogy szeretne valamilyen nagyon romantikus, nagyon megható dolgot ajándékozni és főleg kapni, de amiért mi romantikus ajándékra vágyunk, azért nem biztos, hogy nekik is azt kell kapniuk.
Persze vannak romantikus fiúk, akik imádják a plüssmacit és a szerelempáfrányt, de nekik könnyű ajándékot venni, úgyhogy segítség se kell.

Ezen kívül még az is nehéz, hogy annak fényében, hogy mióta ismerjük a fiút más és más ajándékot illik adni.
Ha valaki van annyira ki csibész, hogy a kipucolt cipőjébe új fiút kér és kap is, akkor karácsony előtt jöhet az izgulás, hogy mi az ami nem túl sok, de épp elég.
Estem én is ebbe a hibába, de szerencsére mindent megoldott egy finom karácsonyi süti, egy saját készítésű címkével.

Ha pár találkozásnál jobban ismerjük az illetőt, akkor a dolgunk is könnyebb, egy dolgot kell szem előtt tartani, olyan ajándékot kapjon, aminek tényleg örülne és amit lehet, hogy a hétköznapokban nem vennél meg neki.
Próbálok nem túl bugyuta példát mondani, de mondjuk, ha imádja a számítógépes játékokat, ami miatt Te néha még morogsz is, akkor itt az ideje, hogy ezt félretedd, nagyon fog örülni.
Írj neki egy cd-t amin olyan számok vannak, amikkel az őrületbe tud kergetni, de nagyon szereti.

Vegyél olyasmit, amivel megkönnyíted az életét. Kicsit hasonlít ez a módszer az apukás ajándékkeresésre. Gondolj arra, hogy Te is mered őt a világon a legjobban, olyasmit vegyél, ami minden nap a keze ügyébe kerül és örül, ha meglátja.

Ha nemrég költöztetek össze, akkor vegyél egy kulcstartót vagy csináltass közös névtáblát.

A fiúk könnyen rajonganak dolgokért, legyen az egy sport, vagy egy sorozat. Ha kell, külföldről rendelj valamit, aminek nagyon örülne, még ha Te úgy is ítéled meg, hogy felesleges és nem megy a nappali függönyéhez.

Ha nem akarsz tárgyat adni, akkor adj egy olyan randit, amin fiús dolgokat csináltok, menjetek el painball-ozni, meccsre vagy nézzetek meg egy olyan filmet, amiben minimum kékek vagy zöldek az emberek és legalább egy valamivé át is tudnak változni.

Elég random bejegyzés lett, ha marad még kérdésetek, akkor írjátok meg és próbálok személyre szabottabban segíteni, de remélem a lényeget így is sikerült összefoglalni.
Ha mégsem, akkor nézzétek meg elrettentő példának holnap este a tv2-n a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt c. filmet. Pont most ment az ajánlója, miközben az utolsó sorokat írom, nem lehet véletlen.

5 megjegyzés:

  1. Még annyit tennék hozzá, hogy ugyanúgy, mint az apukáknál, figyelni kell az elejtett megjegyzésekre :) én így az utóbbi hónapokban rengeteg ötletet gyűjtöttem össze, és ha marad belőlük, az csak jó, lesz még más ünnep is, amire jól jöhetnek.

    VálaszTörlés
  2. hihihi:) Már szeptemberben megvettem a Zuram karácsonyi ajándékát, akkor volt akciós:) Már nagyon untam, hogy mindig az apjáék fúrókészletét kell elkérnünk, ha akad valami tennivaló itthon... Most meg azt unom, hogy a cipősszekrényem egyik polcát szinte teljes egészében elfoglalta a baromi nagy doboza - merthogy oda rejtettem. Ott tuti nem találja meg:)

    VálaszTörlés
  3. Idén nagyon nehéz ez a menet. Azért a tavalyit elmesélem. Egy elejtett megjegyzés alapján kapott egy új szemüvegkeretet, úgysem vette volna meg magának. Egy órát is kapott. Szereti a Barcát, úgyhogy egy ilyent, az pont az a kategória,a mitől én agybajt kapok, de ő úgy örült neki, h öröm volt nézni :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk az a baj, hogy az egész család engem kérdez, hogy mit vegyen a páromnak, nekem alig marad ötlet miután mindenkinek segítettem :)

    VálaszTörlés
  5. Az én vőlegényem olyan rémesen praktikus, hiába találok ki rettentő romantikus haszontalanságokat, tudom, hogy nem örülne neki... úgyhogy közös megegyezés alapján idén ruhákat kap, így nem kell értékes órákat pazarolni az életéből ruhaválogatásra, én örömmel megteszem helyette:D

    VálaszTörlés