2012. december 1., szombat

Minden napra egy fotó - december

Általában nem szoktam szombaton bejegyzést írni, de tudom, hogy sokan dolgoztok ma is, úgyhogy ilyen módon próbálom tartani bennetek a lelket, ráadásul a bejegyzés is épp ma aktuális. 
Még a nyáron csináltam pár hónapot, amikor fotóztam és a facebookra feltöltöttem a képeket. Aztán a facebook megváltoztatott valamit és nem tudtam a telefonomról posztolni, úgyhogy a képek az instagramon maradtak.
Most kíváncsiságból megnéztem és megy a facebookra posztolás is, úgyhogy decemberben jönnek újra a napi fotók, hipphipphurrá!
Már csak egy kérdés maradt: melyik decemberi photo-challenge-et csináljam meg?!


Azt ami egész decemberre szól?


Vagy azt, ami mint egy adventi kalendárium, számol vissza karácsonyig, csupa karácsonyi témával?


Esetleg vegyesen?

Nézzétek meg a témákat és szavazzatok, melyik legyen és már kezdem is a fotózást!
Izzítsátok Ti is a fényképezőgépeket vagy telefonokat, gyertek a facebookra vagy az instagramra és fotózzuk együtt végig a decembert!

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. na elnéztem picit.. szóval a fatmslm-os nem játszik? nekem ő a klasszikus.

    itt található: http://distilleryimage2.s3.amazonaws.com/1e78da9c3b2311e2a2f822000a1f97e4_7.jpg

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszik az adventi naptár ötlet :)

    VálaszTörlés
  4. Fúú én a Loraét fogom csinálni, meg a Te karácsonyosadat hangulat előkészítőnek mellé :))

    VálaszTörlés
  5. az első szerintem cukibb és több teret enged a kreativitásnak :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem második tetszik jobban. =)

    VálaszTörlés
  7. Aranyos mindkettő, de az első kreatívabb, én arra szavazok! :)

    VálaszTörlés
  8. Dorka :)
    Valamivel új olvasó vagyok mint a többiek,ja és fiatal is.13 éves vagyok kb 1 hónapja találtam meg a blogod és azóta visszaolvastam,és követlek.Mindkettő tetszik kinézetre szó mint szó,én megcsinálnám mindkettőt.:) Csak nálam az a bibi van hogy nem tudok angolul és nem akarok google fordítót alkalmazni mert félek hogy félre fordítja nekem.Szóval nem tudok fényképezni hacsak meg nem próbálom lefordítani. :)
    Petra

    VálaszTörlés
  9. Na végül megoldom google-fordítóval :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem mind a kettő tetszik :)
    Én a 2013-at tervezem végig fotózni :) Már begyűjtöttem egy csomó photo-a-day képet :)

    VálaszTörlés
  11. megszületett a döntés: nem döntöttem, minden nap azt fotózom le, ami épp jobban tetszik, remélem így mindenki örülni fog! :)

    Petra: nézd a facebook oldalamat, ott minden nap már magyar fordítással lesznek kint a képek !:))

    VálaszTörlés