2012. augusztus 31., péntek

A legprofibb sorsolás és iskolakezdés

A babaház nyereményjátékot ma délután sorsolja ki Pippa a facebook oldalán (itt) nem is akárhogyan! Segítségére lesz Dodó kutya (aki egyébként a mi Lufi kutyusunk anyukája).


A kis botokon vannak a nevek és ő kihúzza a neki tetszőt! Elég szakszerű, ami azt illeti! Drukkolok Nektek!

A babaházért izguláson kívül mit csináltok az utolsó nyári hétvégén? Készültök az iskolára? Hogyan? 

Csináltatok-csináltok képet az első iskolanapotokról? Kaptatok-kaptok-adtok valamilyen ajándékot? Németországban egy egész hatalmas tölcsér van tele finomságokkal és játékokkal, amik kedvet csinálnak a tanuláshoz.


Szép hétvégét és jó pihenést kívánok Nektek!

4 megjegyzés:

  1. Az első kép nagyon édes, igazán ötletes!

    Nekem azt hiszem nincsen képem az első iskolanapról. De emlékszem rá, hogy esett az eső egész álló nap. Anyukám és a nagymamám kísértek el, és én beleléptem minden egyes tócsába. Gyalog mentünk, és anyu és nagyi vettek nekem Yes csokit. Azt szerettem a legjobban :]
    A suliban a padokon kis kártyák voltak, hogy kinek hova kell leülnie, és én a jobb szélső padsorba kerültem, a harmadik padba. Egy Kinga nevű lány volt a padtársam, és nagyon kedveltem őt. Kicsit ideges voltam, de a legtündéribb tanítónénit kaptuk :]

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nekem sincsenek képeim az első napról. Meg már olyan rég volt :) Nagyon édi ez a tölcséres megoldás, még nem is láttam hasonlót, de majd nyitva tartom a szemem :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nincsen képem az első iskolanapomról, szerintem ez itt Mo-n még nem volt menő abban az időben. Ez most terjedt el, ilyen amarikai behatásnak gondolom ezt is :D de hát istenem, az évek múlnak és fejlődünk. Veszünk át ilyen, olyan szokásokat. Ők is vesznek át tőlünk, csak úgy adják elő, hogy ezt ők találták ki :D

    VálaszTörlés
  4. nekem van képem, elő fogom keresni, ha a szüleimnél leszek! :)

    VálaszTörlés