2014. április 4., péntek

10 How I Met Your Mother kérdés

A héten véget ért a How I Met You Mother. Nagyjából mostanra ocsúdtam fel és talán mostanra már látták azok, akiket érdekelt, úgyhogy lehet róla beszélni.
Kevés olyan sorozat van, aminek mindegyik részét a laptopomon tartom, a Poirot és a Csengetett Mylord mellett csak a HIMYM ment át a szigorú rostán. Ezeket a sorozatokat néztem meg elejétől a végéig, több, mint egyszer. Na jó legyünk őszinték, több, mint ötször.
2007-ben kezdtem el nézni, adjunk neki egy esélyt alapon, mert akkor a Jóbarátokra rajzoltam az egyetemen és már nem akartam harmadszorra is nekikezdeni egymás után. Erről a sorozatról meg azt írták, hogy kárpótolja a Jóbarátok-vágyunkat, úgyhogy belekezdtem és csak most hétfőn hagytam abba.
Szokásommá vált, hogy a kedd estéket New Yorkban töltöttem az 5 új barátommal és kezdtem úgy mesélni róluk, mint az igazi barátaimról. Volt, hogy nem tetszett annyira, hogy sírtam rajta, de legtöbbször nevettem és mindig néztem, sose hagytam abba. Csak most hétfőn és már most hiányoznak.

Úgyhogy beszéljünk róluk még egy kicsit. Eszembe jutott pár kérdés, ha gondoljátok válaszoljátok meg.

1. Mióta nézed? 2007
2. Milyen nyelven? Csak angolul. Nem vagyok sorozat-nyelv sznob, de angolul szerettem meg és sokkal jobbnak tartom.
3. Ki a kedvenc karaktered? Marshall
4. Miért? Mert a férjemre emlékeztet.
5. Kit utálsz a legjobban? Lily-t, mert egyáltalán nem az a kedves laza lány, aki a sorozat elején volt. Ha szigorúan a tetteit nézzük néha kedvem lenne leribanconzni.
6. Kedvenc mellékszereplő? Ranjit vagy Honey, az az egész rész zseniális.
7. Hogy tetszett a vége? Tudom, hogy illene kiakadni rá, de nekem nem volt vele bajom. Nagyon meglepett, nagyon sírtam, de elfogadtam. Segített, hogy egymás mellé raktam ezt a két képet.



8. Mit változtatnál, ha most íródna a forgatókönyv és lenne beleszólásod? Az anyukát tenném Lily helyére, olyan kedves lánynak tűnt és őt sokkal inkább néztem volna 9 évig.
9. Jóbarátok vagy HIMYM?  Ha 5 év múlva is újra és újra megnézem, akkor HIMYM.
10. Mit nézünk ezután? Nekem fogalmam sincs, úgyhogy mondjatok tippeket!
Mivel lehet csillapítani a How I Met Your Mother hiányt?

25 megjegyzés:

  1. végre valaki nincsen felháborodva a lezáráson :) nem is értem az embereket, szerintem abszolút várható volt, hogy így fejezik be, engem meg sem lepett és igazából még tetszett is, bár én Robin-t csíptem a legkevésbé.
    Viszont pótlás... nehéz... Talán Modern Family, az is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nem vagyok felháborodós típus, viszont meglepett.
      márpedig kell egy pótlás, mi lesz így a keddekkel??

      Törlés
    2. nekem keddre van 2 broke girls :) nem egy himym, más a humor meg az alap, meg úgy minden, de nagyon vicces :) de állítólag lesz how i met your father :D

      Törlés
    3. ők nekem is vannak, de közel sem annyira. szeretem, nézem, de tök jellemző, hogy mindig csak az aktuális rész van a gépemen.

      Törlés
  2. És neked hogy tetszett a vége? Nekem ez így sajnos elég gagyi és erőltetett, bár magából a sorozatból valami iylen következett.
    Pont az lett volna a jó meglepetés, ha öröm és boldogság a vége...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon meglepett, azt hiszem ez a tök őszinte véleményem.
      amúgy nagyon nem szeretem a mi lett volna ha, miért így lett, puffogásokat, úgyhogy egyszerűen belenyugodtam, hogy ez a vége.
      ahogy a gyerekek is mondták, ez a 9 év tényleg nagyon mellékesen szólt az anyukáról, úgyhogy így még jogosnak is tűnik.

      Törlés
  3. Lemaradtam 1.5 evadodal. De imadom oket:) en Robint es - bocs - Tedet nem igazan csiptem, abszolut kedvenc Marshall volt:))
    A veget sajnos megtudtam....igy azert mas lesz megnezni
    Magyarul en sem csiptem, de pl Jobaratok csak szinkronosan johet szoba:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jogos, Ted se volt a kedvencem, a végére megszerettem, az öreg Ted cuki volt.
      nézd csak azért meg, én is újranézem! :)
      fura én a Jóbarátokat szinkronosan is szerettem, tök sok viccet tettek bele és nagyon karakteres hangokat használtak, nekem az az egyik kedvenc szinkronom.

      Törlés
    2. mondjuk őket magyarul kezdtem el, lehet, hogy ezért?

      Törlés
    3. Szerintem sokat szami, h magyarul. Gilmorek is csak magyarul, nem tetszett Rory motyogasa:(

      Törlés
  4. Lecserélnéd Lilyt... hát ez tök érdekes :D Egyébként én végig bőgtem az utolsó részt :D Várható volt, a vége... még úgy is, hogy én drukkoltam, hogy végre sikerül valakinek betörnie Barney-t :D Én Robint csíptem a legkevésbé az egész sorozatban, és Tedet is néha fejbe tudtam volna csűrni a Robinhoz való kötődése miatt :D Marshall és Lily páros nekem bejött, szerintem ők úgy jók együtt ahogy vannak... lehet hülyeség és néha Lilytől már a vége felé a falra másztam, de próbálok minden sorozatot úgy figyelni, hogy ha 1-2 szereplő nem lenne a sorozatban úgy már nem lenne az igazi. Sőt kellenek az idegesítő karakterek is, mert különben elég lagymatag lenne a sorozat. Összességében bármennyire is tetszik vagy épp nem tetszik a sorozat lezáró része... valahogy le kellett zárni a szálakat. Most eldöntöttem, hogy nem kezdek egy darabig másik sorozatba... marad a the big bang theory és kész :) (jah meg épp a gilmore lányokat nézem újra) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Big Bang nekem is az egyetlen kapaszkodóm.
      Lily-Marshall kapcsán engem az zavart, hogy a szeretem csak úgy-on kívül semmidesemmi nem indokolta, hogy Marshall Lilyvel legyen, aki úton útfélen szivatta. de lehet, hogy nagyon elfogult vagyok. :))

      Törlés
  5. Bennem egy kérdés merült fel, vagyis inkább érzés. Így, hogy a végén Ted és Robin mégiscsak egymásra találnak, bennem megkérdőjeleződött Ted Tracey iránti szerelme.. Mintha csak egy pótlék lett volna arra az időre, amíg az igazi nagy szerelem be nem teljesedhet T és R között..
    Ez nem tetszett, mert ha Tedről van szó, szerintem Tracey volt a tökéletes választás, véletlenül sem Robin...
    Nálam is a TBBT az aktuális kedvenc, imádom Sheldont és Pennyt, de legfőképp azt, hogy Soft kitty, warm kitty, little ball of fur..... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt pedig naponta legalább kétszer meghallgatom:
      https://www.youtube.com/watch?v=9AP8_LaUC4w
      :D

      Törlés
    2. Tök jogos a kérdés...és Tracey a legcukibb a földön!!
      Na jó, nem, mert Sheldon az, jaj de szeretem. Nehogy vége legyen!!

      Törlés
  6. Nem néztem még végig, valahol abbahagytam, amikor elkezdett egyre kevésbé érdekes lenni. A karakterek sok esetben megváltoztak, és nem jó irányú karakterfejlődés volt szerintem. A kedvencem Marshall, mert a vőlegényemre emlékeztet. A Marshall Lily páros, amíg kedvesek voltak pedig nagyban hasonlít kettőnkre. :) és ezt egy jó barátom jegyezte meg, biztosan van benne valami. :D Azért végignéztem majd, mert valamilyen szinten megszerettem őket, de a Jóbarátokat sosem fogja felülmúlni számomra. :)
    Lolly írta pótléknak a Modern Familyt, szerintem is nagyon-nagyon jó sorozat! Annyira édesek és érdekesek a karakterek, isteni humora van és még sorolhatnám.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, most már 2 értékes szavazat van mellette, lehet, hogy adok neki egy esélyt. :)

      Törlés
  7. nemrég kapcsolódtam be a sorozatba, fogalmam sincs, melyik évad melyik részénél járok. Viszont tetszik :) És persze azt sem tudom, mi lesz a vége, szóval elég laikus vagyok ezen a téren. Én nagy Jóbarátok-fan vagyok, az jöhet angolul és magyarul is (mert mindkét nyelven zseniális!!!), egyelőre a HIMYM még nem überelte. Ami a szereplőket illeti, nekem pont Marshall a legkevésbé szimpi, ne haragudj, Mr Otthonka :) (Offolok: pedig élőben nincs semmi kifogásom Mr Otthonka ellen, sőt, Vivinek sincs :P hihihi :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen nyelven nézed? magyarul Marshall egy rémálom.
      biztos nem haragszik, lehet, hogy csak én látom a hasonlóságot a lakli teste és az áldott jó szíve miatt.
      amúgy meg azért inkább annak örülök, hogy élőben nem kifogásoltad, fenébe Marshallal ;)

      Törlés
  8. én asszem 2010-ben kezdtem nézni, egészen most hétfőig, felirattal, mert sajnos nem értettem mindent nélküle :D érdekes, nekem Lily a kedvencem, főleg amióta anyuka lett, olyan pityergős és érzelmes mint én, és nagyon bírom a Marshall-Lily párost. És én kiakadtam a végén, tudom, hogy várható volt, meg minden, de az én kis lelkemnek az lett volna jó, ha végre megtalálja Anyucit, és öregkorukig együtt élnek, Robint pedig kifejezetten utálom, úgyhogy nem voltam boldog a végén :D úgyhogy most megint elkezdem a Jóbarátokat, nálam megnyerte az összehasonlítást a HIMYM-mel szemben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ez annyira jópofa, hogy mindenkinek más marad meg egy karakterből.
      Az a fura, hogy többször is kiderült, hogy ez a sorozat nem mindig a happy endre játszik, hát a végén sem.

      Törlés
  9. Az egyik kedvenc sorozatom, de most mégis kell valami rosszat mondanom róla, úgy érzem... :D Lehet, sokan nem fognak szeretni, de a vége nagyon nem tetszett. És nem azért, mert sírós volt, és meghalt az anya, mert pár spoilert már elcsíptem facebook-on, így sejtettem, hogy mi lesz a vége... Sőt, nincs is bajom a szomorú végkifejletekkel. A legjobban az háborított fel, hogy Ted végig úgy mesélt a feleségéről, mint a legnagyobb szerencséről az életében, a lelki társáról, az igaz szerelemről... Ehhez képest több, mint hét év kellett neki ahhoz, hogy túltegye magát a Robinnal való szakításon (többé-kevésbé), de ahhoz, hogy élete szerelmének, a gyermekei anyjának a halála után továbblépjen, röpke hat év is elég. A lánya fogalmazta meg a legjobban a lényeget: ez az egész nem is az anyukájukról szólt, hanem Robinról. Na, engem ez háborított fel :((

    VálaszTörlés
  10. igen, a gyerekeknek abszolút igaza volt, az egész sorozat Robinról szólt és ezért is lett volna fura szerintem, ha nem ez a vége.

    VálaszTörlés
  11. Kövezzetek meg, de én soha nem néztem Jóbarátokat, sőt a HMYM sem különösebben érdekelt. Aztán csoporttársak és barátok által mégis beszivárgott a napjaimba és teljesen függővé váltam :D így utólag visszagondolva pedig abszolut Ted rajongó vagyok. Remélem egyszer nekem is egy hasonlóan romantikus és dilis férjem lesz :D A végével pedig ugy voltam h értem én, h Robinról szól a sorozat, h kell egy keret a történetnek, de akkor is: Ted és Tracy annyira cukik (csak szerintem járt volna az anyának egy külön évad?) annyira összeillenek, és a kapcsolatuktól nézve annyira érthető minden apróság. Szóval az agyam felfogta h ez lett a vége, de számomra akkor is Ted és Tracy a tökéletes pár :) Mellesleg csak nekem tűnt úgy, h a banda széthullását egész egyszerüen Robinra kenték? :D

    VálaszTörlés
  12. Válaszolok a kérdéseidre :)
    1. Mióta nézed? Nem tudom :D
    2. Milyen nyelven? Eleinte magyarul, de miután nem adták TV-be, így nem lett szinkron, angolul, és sokkal jobban tetszett :)
    3. Ki a kedvenc karaktered? Barney :D
    4. Miért? Nem tudom, csak :D Jó fej és imádom és vicces és sajnálom, hogy amúgy meleg :p
    5. Kit utálsz a legjobban? Nincs ilyen :)
    6. Kedvenc mellékszereplő? Barney meleg bátyja, aki irtó cuki csokifiú :p :D
    7. Hogy tetszett a vége? Meglepett, hogy meghalt az anyuka, az viszont nem, hogy Robinhoz ment :) Cukik voltak ők is együtt, bár nekem Barney-val is bejöttek :) (Barneyizmusban szenvedek xD)
    8. Mit változtatnál, ha most íródna a forgatókönyv és lenne beleszólásod? Ööööööööööö (értsd: nem tudom/semmit)
    9. Jóbarátok vagy HIMYM? Jóbarátokat még nem láttam kompletten, de az is tetszik :) Lehet, hogy most nem választok, mert mindkettő? :D
    10. Mit nézünk ezután? Jó kérdés :D Vannak jelöltjeim: Monk, Szívek szállodája, Tuti gimi, Lost (mert csak 1 évadot láttam belőle), True blood, Sétáló halottak :D :D (ennek tök jó magyarul a címe xD). Asszem hirtelen ennyi közül kéne választanom kettőt (House-t is befejeztem :( )

    VálaszTörlés