2013. október 28., hétfő

Pandora

Nektek mi jut eszetekbe erről a szóról? Mitológia? Ékszerek? Vagy minden idők legzseniálisabb valóságshowja? Vagy esetleg az a csodálatos online rádió, amit csak Amerikában lehet hallgatni? Nekem újabban az utolsó, a régebbit nem fedném fel, ha lehet.
A lényeg, hogy régóta ácsingóztam egy itthon is hallgatható Pandorára. Csodálatosan egyszerű kezelni, csak be kell írni egy előadót, és elkezdi a dalait játszani, vagy olyan számokat, amik nagyon hasonlóak. Több állomást is be lehet állítani, nálunk lett MGMT, Beatles, Roxette és Led Zeppelin, ezzel nagyjából le lehet fedni az összes számot, ami a kedvencünk. (Na jó, a HipHopBoyz-zal lenne tökéletes a lista.)
Most, hogy már mindenki pandorázna, megmutatom, hogyan lehet, illetve ide kattintva megnézhetitek, mert nem akarom más babérjait learatni.



Nektek mi lenne az a 3-4 előadó, amivel tökéletesen le lehetne írni a zenei érdeklődéseteket? 
A barátotok/pasitok/párotok/szerelmetek/ férjetek ugyanolyan zenét szeret, mint Ti? 
Van közös pont?
És őszintén, mi ugrott be a Pandoráról? Most hogy jobban belegondolok, két valóságshow kapcsán is hallhattuk ezt a nevet/szót...emlékeztek melyikek?

5 megjegyzés:

  1. Zanzibar, Depresszió, Rihanna és Adel. Nagyjából ilyen zenéket szeretek :)
    Párommal közös pont talán a Depresszió, azt mintha általa szerettem volna meg :p
    A Pandoráról most épp az Avatar ugrott be (agyonreklámozza az RTL...) :D De emlékszek a valóságsós Pandorára is, nagyjából :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj az nekem nagyon kimaradt, meg igazából a zenéid nagy része is, na majd utánahallgatok! :))

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm ezt a bejegyzést, nem ismertem ezt az oldalt, de most már otthon és a munkában is használom, nagyon jó.
    3-4 nem elég :-) Lana Del Rey, HS7, Rihanna, Magashegyi Underground, Punnany Massif, 30Y, Faith No More, Amy Winehouse... ezek, amik hirtelen az eszembe jutnak :-)
    Pandora - Valóvilág ugrott be, meg az ékszermárka.
    Barátom/pasim/párom/szerelmem/férjem nincs, ez ügyben nem tudok nyilatkozni. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lana del Rey :)) sokáig csak ő énekelt a kocsiban, meg én. :))

      Törlés
  3. Nekem azt irja az oldal, hogy a kisegitö program mar nem letezik, el lett tavolitva. :( Szomoru vagyok nagyon..jart meg valaki igy?

    VálaszTörlés