2012. november 14., szerda

TAG hét - szerda

A mai nap a kedvenceké a TAG héten, hurrá! Illetve ezek a kedvenc kedvenc-kérdéseim. Sokan kérdeztétek, hogy válaszolhattok-e Ti is és hát persze, ez az egész lényege, én is nagyon kíváncsi vagyok Rátok.
Ha nem kommentben, hanem saját blogon válaszoltok, akkor linkeljétek be a bejegyzést, hogy olvashassuk mi is és az is ér, ha csak egy kérdésre válaszoltok.
Ami nem ér: elnézést kérni a hosszú kommentért, mert a hosszú kommentek a legjobbak!
Igyekszem mindet megválaszolni, mert nagyon jókat írtok.
Most azonban jöjjenek a kedvenceim:

Kedvenc tárgy az iskolában?
Fennáll a veszélye, hogy nagyon sok olvasót fogok ezzel elveszíteni, de én nagyon szerettem a matekot a gimnáziumban. Főleg a 2 zöld könyvet, amiben megoldás is volt, így tudtam, ha jó az eredmény és sikerélményem volt. Sokat gyakoroltam és ha végére értem a feladott példáknak, akkor tudtam, hogy készen vagyok és menni fog a dolgozat is. 
Pont emiatt voltam gondban a történelemmel, nem tudtam mikor elég a tanulásból és sose jutottam el arra a szintre, hogy összeálljon egy nagy kép a fejemben, pedig anélkül csak rettenetes magolás az egész.
Szerettem a nyelveket, éneket, rajzot és tesit, mert könnyen mentek. 
Az irodalom óráink gyakorlatilag csak verselemzéssel teltek, amibe könnyen belejöttem és innentől csak kellemes beszélgetés volt a felelés, legalábbis sok év után visszagondolva.
A fizikát nem szerettem, mert egyedül voltam lány fizika fakton egy erre érzékeny tanárnál, de a többiek hihetetlenül jófejek voltak, mert mindig vállalták, hogy helyettem kimennek a táblához, feladatot megoldani.
Az egyetemen imádtam az éptöris tárgyakat és a tervezést, de nem lettem jóban a szerkezeti és technológiai tárgyakkal.

Kedvenc ital?
Imádom a Dr.Peppert kis dózisban, mindig az első korty a legfinomabb. Alkoholos italok közül meg a vodka alapú koktélokat szeretem, mert nem leszek rosszul tőle.

Kedvenc dal?
Legyen most mondjuk ez:


Hobbi?
Olvasás, filmek, közös főzés és autózás közben éneklés és beszélgetés.

Kedvenc film?
Megnyitottam a videók mappát a gépemen és meglepően kevés film van benne, csak azok, amiket gyakran megnézek, úgyhogy lehet, hogy ezek a kedvenceim? 
Csillagpor és a Harry Potterek.
De mondok még olyan filmeket, amiket akárhányszor meg tudnék nézni: A sakál, Thomas Crown-ügy, Oceans 11-12-13, Esküvő a monszun idején, Igazából szerelem, Kőkemény család, Szerelmünk lapjai, Derült égből Polly, Az élet szép, Tigris a hóban.
Egészen biztos, hogy van, amit kihagyok és ha eszembe jut az lesz az érzésem, hogy az a kedvenc filmem, de majd csinálok filmes kedvencek bejegyzést és arra jobban felkészülök.

Kedvenc gabonapehely?
Lucky charms, gyerekkorom óta rajongok érte, amikor megláttam, hogy itthon is lehet kapni, könnybe lábadt a szemem a bolt közepén. Azóta minden reggel ezt eszem és még nem unom.

Kedvenc könyv?
Azt hiszem az apukám mondta, hogy a jó könyveknél nem bírod ki, hogy csak egyszer olvasd el őket, ilyen alapon a kedvenc könyveim az Utas és holdvilág és a Mester és Margarita. Azt hiszem el is olvasom valamelyiket, mert idén nem kerültek még sorra.

Kedvenc állat?
Rajongok az állatokért, mindegyikőjükben tudok találni valamit, ami miatt a kedvencem. Teljesen egyetértek a koalák életfelfogásával, és tetszik a kis testük, ugyanúgy, mint a vízilovaké. Kutya-macska-nyuszi egyértelműen szívem csücske, de jópofának tartom a pekarikat ahogy csámcsognak. A zsiráf szempillái és a hiúz fülei tetszenek, de amióta olvastam, hogy a vidrák kézen fogva alszanak, hogy ne sodródjanak el egymástól, azóta ők a kedvenceim, amíg valamelyik másik állat nem jön elő cukibb szokással.
 

Kedvenc parfüm?
DKNY Be delicious, bár már régen kifogyott, nem is használok azóta mást, de nagyon örülnék, ha lenne olyan parfüm, aminek olyan illata van, mint a The Body Shop mandulás testvajának.
Régen imádtam a Laura Biagotti Lauráját, de csak cigiszaggal együtt, de amióta nem dohányzom ez az illat se ízlik annyira.
Kedvenc ünnep?
Micsoda kérdés? Egészen egyértelműen a karácsony!! Olvastátok ezt a februári bejegyzést? Az első sorát idemásolom: Aki ismer tudja,hogy nálam az év 11 hónapja a karácsony várásából és 1 hónap annak a lehető legjobban megünnepléséről szól.
Úgyhogy gyere csak december, már nagyon várlak! 

Kedvenc Starbucks ital?
Nem voltam biztos benne, hogy ezt a kérdést megválaszolom, mert nem volt kedvencem, egészen hétfőig, amikor is hazárdíroztam és ráböktem egy eddig ismeretlen italra.
Te jó ég, ez a legfinomabb dolog, amit valaha ittam (bocsi Dr.Pepper) a karácsonyi szezonban kapható és Áfonyás White Latte néven van kiírva, de Dorka Cranberry Mocha néven adták a kezembe.
Budapestiek, éljetek a lehetőséggel és igyatok helyettem is, vagy kezdjünk el aláírást gyűjteni, hogy legyen Pécsen is Starbucks.

Kedvenc ruhadarab?
Általánosságban a táskák. Ruhákat sose szerettem venni és a legtöbb szép cipő nincs vagy nem mutat jól 41 és felesben. De nem baj, a táskák megvigasztalnak, imádom őket. Ha felvevős dolgot kell mondani, akkor meg a sálak.

Kedvenc virág?
Nagyon rég óta a fehér tulipán. Nagyon tetszik, hogy egy ilyen egyszerű dolog is lehet szép és virág. Szeretem a fehér virágokat. 
A másik nagy kedvencem a horteniza, abból a lilás fajta. Az álomházam előkertjében moccanni sem lehet a hatalmas hortenzia bokroktól.

Ennyi kedvenc jutott mára, de ha valami fontosat, jópofát kihagytam, akkor írjátok meg és a pénteki kérdések között megválaszolom.

Most Ti jöttök, Nektek mi a kedvencetek?

22 megjegyzés:

  1. Én röviden, tömören fogok válaszolni, de csak azért mert most nincs sok időm, viszont tetszik a téma. :)

    kedvenc tantárgy - biológia
    kedvenc ital - tiszta víz, ha alkohol, akkor száraz fehér bor
    kedvenc dal - jelenleg Lana Del Rey :) - Born to die
    kedvenc hobbi - fotózás, kutyázás, illatos erdőben csavargás, biciklizés, főzés, olvasás, túrázás
    kedvenc film - erre most hirtelen nem tudok válaszolni, de nagyon szeretem a skandináv és kortárs filmeket
    kedvenc gabonapehely - nem szeretem a gabonapelyhet
    kedvenc könyv - Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés illetve Murakami Haruki szinte összes
    kedvenc állat - kutya, kutya, kutya!
    kedvenc parfüm - nem használok parfümöt
    kedvenc ünnep - Karácsony, naná :)
    kedvenc Starbucks ital - nem járok Starbucks-ba
    kedvenc ruhadarab - táska, sál, cipő :D
    kedvenc virág - tulipán, jácint

    VálaszTörlés
  2. Kedvenc tárgy az iskolában?
    Nyelvtan, irodalom nélkül :D Középsuliba a szakmai órák, de csak az első 2 évben, amikor horgoltunk, kötöttünk, goblein-eztünk, kongréztunk, és hasonlókat csináltunk :) Jól mondta akkor az osztályfőnökünk, hogy vissza fogjuk sírni :) Jó kis beszélgetős uzsizós órák voltak :D

    Kedvenc ital?
    Nestea, citromos. Citromos víz, mentes víz, időnként kóla. Ja, és a 100%-os narancsos Cappy, amelyikbe gyümölcshús is van :) Alkoholosból pedig a boros-kóla :)

    Kedvenc dal?
    Puff Daddy: I'll be missing you :) ♥
    Zanzibar összes :)
    Ronan Keating: When you say nothing at all
    Bangles: Eternal flame
    Nagyjából ennyi ami eszembe jutott, de nagyon sok számot szeretek :)

    Hobbi?
    Olvasás, film/sorozat nézés, jó időben bicajozás. És lassan megszállottként gyűjtöm a recepteket, kézzel írom őket füzetekbe, már a 4.-et írom :D Kisméretű füzet csak :p

    Kedvenc film?
    Dirty dancing, az abszolút ;)
    Szerelmünk lapjai; Love story; Ház a tónál; Séta a múltba; Édes November; Apja lánya. És jelenleg egy se jut eszembe, ami nem romantikus, pedig nagyon szeretem a horror filmeket is :) Meg a vígjátékot :) Abból az Apafej a nagy kedvenc :)
    Mese is számít? Mert akkor Vili, a veréb és Micimackó :)

    Kedvenc gabonapehely?
    Mézes karika. Nem tudom milyen fajta, Coop boltba szoktuk venni, ilyen átlátszó zacsiba van és nagyon finom :)

    Kedvenc könyv?
    New Mona; Vámpírnaplók összes; Vénuszdombi mesék; U.I: Szeretlek!; Fejős Éva összes :) Kb ennyi :)

    Kedvenc állat?
    Kutya, cica, nyuszi, vombat, zsiráf, törpevíziló (ami nagyjából olyan, mint a nagy, csak kicsibe :D), vidra azért, amiért neked is :), maci, kenguru, koala, panda, süni, feketerigó a szép csőre miatt :D Igazából minden állatot szeretek, olyan aranyosak tudnak lenni :)

    Kedvenc parfüm?
    Jelenleg Playboy play it sexy és a vattacukros parfümöm :)

    Kedvenc ünnep?
    Nyilván a karácsony, de én azért a szilvesztert is szeretem :p Na meg kicsit a szülinapomat is :p

    Kedvenc ruhadarab?
    Farmer. A sálakat most kezdem megszeretni, és a sapkákat is. Táskák. Az új pihe-puha pulcsim. Ha nem szigorúan a ruhát nézzük, hanem kiegészítőt is, akkor egyértelműen a fülbevalók :) Közel 50 pár fülbevalóm van, imádom mindet :)

    Kedvenc virág?
    Klasszikus, rózsa. Abból viszont bármilyen :) A különleges színűek főleg, pl a fekete, amit még nem láttam, csak képen ,de rögtön a szívembe zártam :) Kék rózsa is szép :) Régen szerettem a kaktuszokat is, de fiatal voltam és kolis (kaktuszok meg itthon), és kipusztultak :( Az orchidea is szép :)

    VálaszTörlés
  3. Újabb egy szavazat, hogy legyen Pécsen Starbucks!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedvenc tantárgy: Biológia, fizika.
    kedvenc ital: Ásványvíz. Ha alkohol akkor vodkanarancs.
    Kedvenc dal: Youtube-nak köszönhetően már egy ideje nyomon követem missglamorazzy beauty guru(Ingrid) ténykedéseit. Nos ő és a pasija Luke Conard és néhány barátjuk szoktak feldolgozásokat készíteni (pl: Taylor Swift-Back to december.....). Most ők az abszolult favorite.
    Kedvenc hobbi: olvasás, filmek, zene hallgatás.
    Kedvenc film: Nálam ez mindig változik. Jelenlegi nagy kedvencek: Kedves John, Szerencsecsillag, Barátság extrákkal.
    kedvenc gabonapehely: Cini Minis, Cheerios.
    kedvenc könyv: Ciki, nem ciki: Vámpírnaplók összes része.
    kedvenc állat: panda, kutya, cica.
    kedvenc parfüm: Mexx- Fly High
    kedvenc ünnep: Egyértelműen Karácsony.
    kedvenc Starbucks ital: nem járok Starbucks-ba.
    kedvenc ruhadarab: nincs kedvencem a gyengéim inkább a táskák.
    kedvenc virág: Orchidea, Kála.

    VálaszTörlés
  5. kedvenc tantárgy: német, angol, és végülis a törit is szeretem, meg a tanárom miatt a matekot is már.=)
    kedvenc ital: mindenféle tea, ha alkohol, akkor Irsai Olivér.
    kedvenc dal: most PASO-Elhagytam magam
    kedvenc hobbi: blogolás, írás általában, olvasás, filmek
    kedvenc film: Trója, Mennyei királyság, Igazából szerelem, A másik Boleyn lány
    kedvenc gabonapehely: Győri Édes Jó reggelt mini, a csokis
    kedvenc könyv: Harry Potterek, Neveletlen hercegnők, Egy nap
    kedvenc állat: tigris, kígyók
    kedvenc parfüm: Elite Models - London Queen, örök emlékeim vannak vele.=)
    kedvenc ünnep: karácsony nekem is.=)
    kedvenc Starbuck's ital: nem szeretem a Starbuck's kávét, nekem túl vizes
    kedvenc ruhadarab: a fekete csipkeruhám nude béléssel. szerelmes vagyok belé, legszívesebben minden nap azt hordanám.
    kedvenc virág: vörös rózsa

    VálaszTörlés
  6. A vidrák kézenfogva alszanak, úristen! *.* egyemmeg *.*
    A Mester és Margaritát pont nemrég olvastam, imádom Behemótot, ha lesz egyszer fekete cicám, tutira így fogják hívni.
    Egyébként szerintem a törinek pont ez a szépsége :) meg úgy általában a humán tárgyaknak. Töriszakon én is folyamat szembesülök azzal, hogy mekkora egy-egy téma, összefüggésrendszer, irdatlan nehéz, de imádom.

    VálaszTörlés
  7. Kedvenc tárgy az iskolában?-Középiskolában irodalom, fősulin meg még nem melegedtem bele annyira, hogy legyen kedvenc.
    Kedvenc ital?-Ásványvíz, alkoholosban pedig whisky+gyömbér.
    Kedvenc dal?-jelenleg: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
    Hobbi?-Olvasás.
    Kedvenc film?-Dirty Dancing, Gyűrűk Ura összes.
    Kedvenc gabonapehely?-Cini Minis.
    Kedvenc könyv?-A Mester és Margarita.
    Kedvenc állat?-Kutyapárti vagyok, de minden szőrös állatot szeretek.:)
    Kedvenc parfüm?-Még sajnos nem sikerült megtalálnom.
    Kedvenc ünnep?-Karácsony.
    Kedvenc Starbuck's ital?-A környékünkön nincs Starbuck's, úgyhogy nincs, de amit Te ittál, az jól hangzik!
    Kedvenc ruhadarab?-Farmer. Univerzális. Továbbá nem tudom, mennyire ruhadarab, de cipők minden mennyiségben.
    Kedvenc virág?-Tulipán.

    VálaszTörlés
  8. én is nagyon szeretem a matekot és ezért mindug furcsán néznek rám.. a fizikához nem értek, de idén egész komolyan elkezdtem tanulni, nálunk a tanár kifehezetten örülne, ha a lányok is lelkesednének érte, de miután csak fiúk járnak faktra, nem is jutott eszembe, hogy valamit kezdjek is vele. A Harry Pottert én könyvben jobban szeretem, nem is tudom, hányszor olcastam végig, de a filmeket is bármikor végig tudnám nézni

    VálaszTörlés
  9. Kedvenc tárgy az iskolában:kémia, magyar
    Kedvenc ital: málnasör (framboise), almabor (cidre)-Belgiumban élek:)))
    Kedvenc dal: Noir Désir: Le vent nous enportera
    Kedvenc film: Forrest Gump, A család kicsi kincse, Életrevalók
    Hobbi: főzés, olvasás
    Kedvenc gabonapehely: nem tudom, otthon mi a neve-kakaós párnácskák mogyorókrémmel töltve
    Kedvenc könyv: Édentől keletre, Anna Karenina
    Kedvenc állat: ló
    Kedvenc parfüm: Hermes: Un jardin sur Nil
    Kedvenc ünnep: KARÁCSONY. Már most adventi süteményeket próbálgatok
    Kedvenc ruhadarab: Desigual kabát. (téli árleszállításon vettem, így is egy vagyon volt, de megérte)
    Kedvenc virág: tulipán, nárcisz


    VálaszTörlés
  10. Szerdaa :)))
    Kedvenc tárgy az iskolában?
    Bármilyen hihetetlen nekem is a matek a kedvencem :))) Meg a kémia, biológia, és a németet is szeretem :)
    Kedvenc ital?
    Lipton Green Tea :)
    Kedvenc dal?
    Sok van, kb. naponta változik, de pl. (csak hogy mégis írjak vmit :P) Taylor Swift Love Stroy című dalát nagyon szeretem :)
    Hobbi?
    Olvasás, sminkelés, barátnőkkel beszélgetés, stb....
    Kedvenc film?
    Persze, hogy ilyenkor nem jutnak eszembe... Mindig ez van van egy csomó kedvencem, de ilyenkor jó ha 1-2 eszembe jut... Ami most eszembe jutott: Micsoda nő!, Több mint testőr, Valami Amerika 1-2, meg az összes magyar film :)
    Kedvenc gabonapehely?
    Én nem szeretem a gabonapelyhet, de ha mégis eszek, akkor Nesquick golyócskák :)
    Kedvenc könyv?
    Na ebből is rengeteg van, de legyen mondjuk: Kertész Erzsébet: Szamóca lányok, Harry Potter könyvek, Fehér Klára: Bezzeg az én időmben... ezek azok a könyvek, amiket rengetegszer olvastam már el... tényleg rengetegszer... Ja és még a Szent Johanna Gimi :)
    Kedvenc állat?
    gepárd :D nem tudom, miért, de nagyon szeretem, a gepárdokat és társait... (leopárd, jaguár, stb. ...)
    Kedvenc parfüm?
    Egy essence-s de sajnos nem az enyém, hanem húgomé, de ilyen finom illatú parfűmmel még nem találkoztam :) Kár hogy limitált kiadás volt :(
    Kedvenc ünnep?
    Jaj amikor elolvastam, hogy mit írtál annyira megörültem, hogy nem csak én vagyok ilyen!!!! Egész évben lehetne karácsony, már szeptember óta karácsonyi dalokat hallgatok, és elkezdem megtervezni kinek mit veszek :))) Karácsony <3
    Kedvenc Starbucks ital?
    Még nem voltam Starbucksban...szerintem "enyhén" drága...pedig Budapesti vagyok, és lenne rá lehetőségem... na majd egyszer :)
    Kedvenc ruhadarab?
    nem tudom... nem szeretek vásárolni, ezért kedvenc ruhadarabom se nagyon van. de legyenek mondjuk a jó meleg, kötött pulcsik :) Na azokat szeretem :) Főleg Karácsonykor ;)
    Kedvenc virág?
    Tulipán, minden mennyiségben és színben :))
    Ez is kész :) Eddig a három nap közül ez tetszett a legjobban :)))

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!

    hihetetlen, de egy-két kivétellel én is ugyanezeket válaszoltam magamban, amiket Te, Dorka...ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy ennyire hatással van ránk a "közízlés" vagy csak Te is olyan jófej vagy, mint én :D:D:D imádom magam inkább az utóbbihoz tartani:D. Viccet félretéve, íme a néhány dolog, ami különbözik....bár inkább csak kiegészítés. az ér?

    -a tantárgynál csak annyi, hogy én a fizikát is szerettem. a barátnőim szerint nem, szerintem viszont rémrendes tanárunk volt középsuliban:)...ráadásul a történelem (hamarabb, mint gondoltam volna) ismétli önmagát, mert egyetemen is tökhasonló karakterű professzor tartotta nekünk az épületfizikát. szerintem mindkettejüknél az volt a szimpátia kulcsa, hogy figyeltem arra, amit mondanak (ez most egy rejtett üzenet volt a barátnőimnek, ha olvassák! remélem, nem baj:D)

    -a kedvenc alkoholmentes ital snasszabb nálam a dr. peppernél.-bár Forrest Gump óta égek a vágytól, hogy megkóstoljam. valamily rejtélyes okból kifolyólag még sosem jött ki úgy a lépés...- én teapárti vagyok, ha nem víz. alkoholost még megfejelném egy száraz vörösborral;)

    -kedvenc dal... mostanában talán az I follow riversnek örülök meg legjobban Lykke Litől, és Sia számainak, de amit belinkeltél, sem áll messze tőlem.

    -éppen aktuális kedvenc filmem nincs, de a Csillagpor, awww, nálam is favorit...és Harry Pottert sem vetem meg...szóval ezt a kérdést ki is hagyhattam volna...

    -kedvenc (-100-) könyv :)(így talán belefér mind, amit nagyon szeretek...ne aggódj, nem fogom mindet felsorolni...talán. de nem tehetek róla, ez a kedvenc líblingtémám;)). nos igen, a Mester és Margarita benne van, de most-valójában az első Hrabal-könyvemtől kezdve nagy rajongója vagyok az öregnek-, szóval egy ideje ő a kedvenc. a Szigorúan ellenőrzött vonatokkal kezdtem, stb., de ha ki kéne emelnem párat(sajnálom, only egyet nem tudok), akkor a Díszgyász lenne az és az Őfelsége pincére voltam. továbbá észrevettem magamon, hogy az életrajzi (na igen, ezek is azok), és történelmi regényeket csípem legjobban. imádtam Irving Stone Michelangelóját, Schienkiewicz Quo Vadisát, Mika Waltaritól Az emberiség ellenségeit, és -,hogy magyart is mondjak,- Dallos Sándor kétkötetes Munkácsy-életrajzát. Hú, hú, és egyszerűen muszááj megemlítenem, hogy Ken Follett-től A katedrálist is kötelező olvasmánnyá tenném (bár nemtom, hogy csak a fordításban-e, de voltak benne olyan megfogalmazások, amik annyira nem illettek bele szerintem...de a sztori átlendített ezen, és ennek ellenére is tartom magam az előző kijelentésemhez)(hát igen, oktatásügyi miniszterasszon' nemleszek...mivel ezért (és persze csakisezéért:P)egy-két diák -hosszúságára való tekintettel- izibe' azt követelné, hogy "monnyonle!")...kérdőjel, hogy ennek ellenére a második résszel miért nem boldogulok...az valahogy nem sik....
    hú, egy szuszra egyelőre ennyit fűznék hozzá:D hát igen, gondolom, ezt bárki bővebben kifejthetné, és értem én, hogy a kedvenc mint olyan, 1 db kitüntetettet jelent, de jaaj, én ezt úúgy szerettem volna megosztani veletek!^^ köszi

    -még a kedvenc parfümhöz írnám, hogy jó szívvel ajánlom mindazoknak, akik hozzám hasonlóan a fűszeresebb orient illatokat szeretik a tehetséges Dsquared tervezőpáros She Wood illatát. szerelem. sajnos az enyém túlságosan elfogyott, és még az első ösztöndíjamból tettem szert egyre...ennyit az áráról is elárulhattam. nem mintha olyan nagy ösztöndíjat kaptunk volna, de valahogy jobban kijöttem diákként....lehet, hogy most többet költök ruhára?o.O na igen, egyetemen az összes göncöm gipszes-faforgácsos-mindenféleműhelypiszkos lett, ezért nem tartottam olyan fontosnak... és a tetejébe még le is archicadeztem őket :P:D

    -mostmár csak annyit fűznék hozzá, hogy a kedvenc virágom nekem is a hortenzia és hasonló kaliberrel a tulipán, olyannyira, hogy fában is a tulipánfa a musthave...és ha a hortenzia lenne fában... hát az furcsa lenne...:D...vagy csak kiütközik, hogy a biosz sosem volt erősségem?:/ :=

    és végezetül köszönet a szorgalmas blogolásért, remélem, nem unod meg!;)

    Csilla

    VálaszTörlés
  12. Update: van egy új kedvenc állatom :) Igaz hogy kihalt, de a neve nagyon cuki, meg az állat is :D Bambiraptor :D (Tegnap /szerdán/ volt az A Kód nevű játékba :D)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Kedvenc tárgy: töri és nyelvek
    kedvenc ital: általában vizet iszom. ha néha alkohol, akkor whiskey, kólával, v gyömbérrel, v narancslével, v jéggel, minddel finom. huhh, ezt lehet, h le se kellene írnom :)
    dal: edith piaf- la foule
    hobbi: szeretek olvasni, meg rajzolni, de egy 3 éves mellett nem mindig kerül rá idő, de mindjárt jön az ovi :)
    film: 300, blöff, spíler, és minden, ami meseféle
    gabonapehely: akkor inkább müzli, a hagyományos
    könyv: mindig más, most épp Rejtőtől a Néma revolverek városa
    állat: kövezzetek meg, nem vagyok nagy állatbarát, ennek ellenére van 3 kutyánk, akiket nagyon szeretek
    parfüm: nina ricci: pertty nina, szerelem első szippantásra
    ünnep: a kisfiam szülinapja és a karácsony
    ruha: az én lábam is ekkora, mint a tied, tényleg nem könnyű rá szép cipőt taláni, ennek ellenére imádom őket, ha ruha, akkor kardigán
    virág: a vágottból a sárga rózsa, de a 4 éves orchideám 3 ágon hoz 16 virágot, úgyhogy megérdemle, h ő legyen a legkedvencebb kedvenc :)

    VálaszTörlés
  14. kedvenc tantárgy: régen volt, tán igaz se volt, de töri és angol.
    kedvenc ital: nem alkesz akkor kóla, alkesz akkor tequila
    kedvenc dal: komoly listát tudnék összehozni, de pl Snoop Dogg Drop it's like it hot
    kedvenc hobbi: smink, köröm, olvasás, filmek, barátok
    kedvenc film: Nesze neked, Pete Tong
    kedvenc gabonapehely: nem szeretem őket
    kedvenc könyv: Hívj be, Fantom, Bridget Jones, Christine, Harryk...
    kedvenc állat: cica, kutya, elefánt
    kedvenc parfüm: mindig más, korszakaim vannak.Most Versace Bright Crystal
    kedvenc ünnep: szülinapom
    kedvenc Starbuck's ital: hate
    kedvenc ruhadarab: farmer, mindenféle stílusú felsővel
    kedvenc virág: orchidea

    VálaszTörlés
  15. kata molnar: szuper válaszok Lana és tulipán :)

    Ágnes: milyen suli, hogy ilyen menő szakmai órátok volt?

    Detti: kettőnkért már megéri nyitni, nem?

    Miss Gica: nem is tudtam, hogy énekel is, rákeresek máris!

    apolka:pont ma dícsérte egy barátnőm a PASO-t és el akar vinni koncertre!

    Nuada Stenonis: ugye, hogy nincs ennél cukibb! Kalácsnál is volt ez az opció, csak nem csupa fekete.
    szerintem ha valaki elmagyarázta volna az összefüggéseket, nekem is tetszett volna, de az évszám tollbamondással nem tudtak felizgatni! :)

    Flóra: de sok hasonló van! :)

    Ivett: tényleg jobbak a HP könyvek, ha lenne rá időm, azt olvasnám állandóan!

    hkatinka: Belgium? húúúha! Édentől keletre már olyan régen várja, hogy elolvassam! :)

    Ágibábi: számíthatsz rám karácsony ügyben, jövő héten már a blogon is lesz valami ilyesmi! Starbucks szerintem nem enyhén, hanem pofátlanul drága!!

    Bonnie: tuti a jófejség az oka! :)) I follow-t én is szeretem és a könyvek között is sokszor kaptam a fejemhez, hogy jajj de nagyon szerettem azt a könyvet. Katedrális folytatása rajtam is kifogott.

    Ágnes: én is hallottam, elég cuki neve van!

    Salime: jaj Edith Piaf, de szeretem.

    Ayesha: mennyire jó az a szám és a film! :))

    VálaszTörlés
  16. Fodrásznak tanultam éppen akkor, és az első 2 év szakmai órái így teltek :) Aztán jött a gyakorlat, ami már nem volt ilyen csodásan laza :D

    VálaszTörlés
  17. Kedvenc tárgy az iskolában?
    Nyelvtan és irodalom.

    Kedvenc ital?
    Meggylé.

    Kedvenc dal?
    Ismerős Arcok: Nélküled

    Hobbi?
    Írás, festés.

    Kedvenc film?
    Szerelem és más drogok.

    Kedvenc gabonapehely?
    Nem tudom a nevét, kis kerek csokis sütik, pici ropogós csokipöttyökkel.

    Kedvenc könyv?
    Na, az nagyon sok van, de van 2, ami nagyon régóta és rendre újra előveszem. Ifj. Gaál Mózes: Mildi meséi és Utta Danella: Regina révbe ér. Mindkettő varázslatos.

    Kedvenc állat?
    Nem vagyok nagy állat-fan, de mondjuk a kutyák.

    Kedvenc parfüm?
    Givenchy: Hot Couture

    Kedvenc ünnep?
    A szülinapom, mert azzal nem nekem kell fáradozni :D !

    Kedvenc Starbucks ital?
    Nem voltam még azon a helyen.

    Kedvenc ruhadarab?
    A türkizkék sálam.

    Kedvenc virág?
    Jázmin.

    VálaszTörlés
  18. Ágnes: úú, nagyon klassz lehetett! :)

    Jucus: Cookie Crisps, én is imádom! :))

    VálaszTörlés
  19. :OOO Dorka, te hol veszed a Lucky Charmsot??:OOO Imádom,de azt hittem ,h itthon nem is lehet kapni:(:)

    VálaszTörlés
  20. Andrea: a Balassi utcai Culinarisban van, a két üzletrészt összekötő átjáró bal oldalán van egy polcon, piros dobozban! :)

    VálaszTörlés
  21. Hát, a vidrák legcukibbak! Eddig nem is tudtam, hogy ilyen aranyosak és okosak! Muszáj volt nekem is belefogalnom őket a TAG-be:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/11/tag-8.html

    VálaszTörlés
  22. majdnem olyan cukik, mint a blogod! :) köszönöm az említést! :))

    VálaszTörlés