2012. november 2., péntek

Heti Pinterest adag #5

A mostani képeknek nem lesz közös mottója, egyszerűen, csak ezekre csillant fel a szemem a héten. Lássuk őket sorban:

Sport témakörben előtérbe kerül a rossz idővel a benti edzés és mivel nálunk az van itthon, az ellipszis tréner. Variáljuk ahogy tudjuk, de mindig megörülök, ha  találok új edzéstervet, a mostanit itt olvashatjátok angolul.


Idézetek, képek közül a legjobban ez tetszett, az évszak tökéletes a tesztelésre. "Szeretem az olyan embereket, akik mosolyognak, ha esik." És ma legalábbis itt nagyon esik! Hurrá! Gumicsizma, esernyő és irány a pocsolyák!



Divat kapcsán egy régi kérdést feszegetek, mégpedig az UGG csizmát. Biztos vagyok benne, hogy nincsen kényelmesebb téli cipő, de nem a legszebb, beázik és tavaly 2 szuperszaltót is produkáltam a jégen, úgyhogy idénre keresem az igazit. Ti mit vesztek fel, amikor nagyon fázik a lábatok?


Szépség témakörben megint az örök kedvencemet, a lófarkat próbálom variálni, nyáron a meleg miatt, télen a sál-kabát-gubancolódás miatt nem szeretem kiengedni a hajamat, de néha nagyon unom, hogy csak egy sima copfban van, ilyennel egész más lenne:


A végére hagytam a legkedvesebbet, főleg a felhő miatt, amiből mostanában jócskán kijut, de ha így látom, kifejezetten szeretem. Borosüveg dugó, csavar és papír kell hozzá. Szerintem nem csak gyerekfogasnak tüneményes.



Nektek mi volt a kedvencetek ezen a héten? Az, hogy már szerdán véget ért? Vagy a néha gyönyörűen kisütő nap? Esetleg a temetőkben pislákoló gyertyák fényei? Vagy egy forró tea és egy jó könyv?
Jövő héten találkozunk, addig is jó pihenést Nektek!

6 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az embereket akik mosolyognak ha esik, ha fúj! Általában szoktam random tesztelni az embereket és elszomorító ha 10-ből csak 2 ember mosolyog vissza az utcán/buszon/boltban/egyetemen, de nem adom fel!:)

    VálaszTörlés
  2. A lófarok gyönyörű, csak sajnos nem túl jó a kézügyességem az ilyen különlegesebb frizurákhoz. Az idézet is nagyon jó, én például kifejezetten szeretem az őszi esős időt. A mosolygás sajnos egyre ritkább, én próbálok mindenkire mosolyogni, de olyan elszomorító, hogy alig egypáran mosolyognak csak vissza. A héten kezdtem el Márai Sándor: A gyertyák csonkig égnek című könyvét olvasni a kandalló mellett, nekem ez volt a hét kedvenc mozzanata. Nagyon érdekes, elmélyülős könyv, sokat gondolkodom rajta. A hosszú hétvégén próbálom kipihenni magam, bár egy kis tanulást muszáj volt belecsempésznem, de nem vittem túlzásba. :) Inkább nagyokat aludtam, és rengeteget olvastam, ami már nagyon jól esett, mostanában sajnos nem nagyon jutott időm rá.

    VálaszTörlés
  3. Boglárka: merre laksz? mifelénk meglepően sokan mosolyognak vissza! :)

    Flóra: nekem se nagyon :( de igyekszem! én múlt héten fejeztem be A gyertyák csonkig égnek-et, micsoda véletlen. Nekem nagyon tetszett, szerintem pont jókor olvastam.

    VálaszTörlés
  4. A Divatrésznél szívesen olvastam volna valami hosszabbat valami olyan postról, ami divat tipeket ad télre és hogy mi lesz idén a divatban

    VálaszTörlés
  5. Dorka, itt Debrecenben kevés a mosolygós ember, annál több morgós van sajnos.:(

    VálaszTörlés
  6. Szandra: sajnos divat ügyben nem érdemes rám hallgatni, egyáltalán nem vagyok képben. de szerencsére rengeteg jó kis blog van a témában! :)

    Boglárka: szerintem sok helyen morgósak, de érdemes mosolyogni ott is, hátha átragad rájuk! :)))

    VálaszTörlés