2012. június 15., péntek

Előszoba szekrény


Pár hónapja megnéztem Elle Fowler rendszerezős videóit és elkezdett bosszantani, hogy a mi előszoba szekrényünkben ős-káosz uralkodik, amíg az ő garderobe-jában mindennek megvan a helye.
Nálunk ez az a szekrény, amibe minden csak be lett suvasztva, és amiből sok minden ki-ki dől, mert a sok rendetlenség között csomó olyan dolog is lapult, amit rendszeresen használtunk.

Nem szépítem, nagyjából ilyen volt előtte:


Nekikezdtem, mindent kipakoltam a szekrényből és kitöröltem, de ennél a pontnál úgy gondoltam, hogy az egész rossz ötlet volt. Ez a kupac csak az alsó részről kiömlött rendetlenség, nem hittem, hogy vissza fog férni a szekrénybe.


A kabátok kifektetve és cicához mértem is hatalmas kupacot képeztek. Megértem, hogy a Kalács tudomást se akar venni az egészről.


A nagy ruha-cipő-kupi hegyek ellenére kiderült, hogy mégis nagyon jó ötlet volt az egész, mert amint a felső részt is kipakoltam, ezt láttam.


Ez egy tűzforró cső, amit a beköltözéskor nem vettünk észre és csak odatuszkoltunk pár dolgot, szerencsére pont olyanokat, amik nem értek hozzá, de ki tudja, mit, hogyan, mikor olvasztott volna meg ez a cső, ha nem veszem észre.
Figyeljétek meg a szigetelésben jártas építész, szakszerű megoldását!




A következő probléma az állatok ketrece miatt mindig gyűrődő kabátok voltak. Nem dicsekedni akarok, de egy kicsit mégis. Ez a megoldás egyszerűen tökéletesnek bizonyult és minden ami kellett hozzá egy rossz fogas, egy fogó és némi elszántság (vagy fogasok irány érzett elfojtott düh).


A cipők címkézését már láthattátok, itt a csizmák fektetésével nyertem sok helyet.


A sálak, azon túl, hogy így nem az előszoba fogason lógnak, a kabátokat is a helyükön tartják.



Szempont volt, hogy a gyakran használt dolgok a szekrény bal oldalán legyenek, mert a jobb oldal előtt van a cipő-felhúzós székünk.
Valamint, hogy a táskák feküdjenek és ne lógjanak, azt olvastam, hogy úgy jobb nekik is.
A nehéz dolgokat (cica-nyuszi alom) nem akartam a legtetejére rakni, mert ahol most van, oda még kényelmesen fel tudom rakni, a felső polchoz már sámli kell.
Első ránézésre legfelülre rakhattam volna a cica kosarat, de 1 centi híján nem fért be, csak ha lecsatoltam a tetejét, amit visszatenni 5 perc volt, úgyhogy ezt a megoldást gyorsan elvetettem. Még jó, mert így vagánykodhattam a kampós-megoldással.


Végül pedig itt van az egész szekrény, immár rendesen:

Úgy néz ki a blog világban a szekrény rendszerezés idejét éljük,  Elle után Jen is szekrényeket rakott rendbe (itt) úgyhogy már csak rajtatok a sor.
Van rendetlen szekrényetek? Esetleg egy egész szobátok, mint Monica-nak a Jóbarátokban?
A hétvégén essetek neki, csináljatok előtte-utána képeket és dicsekedjetek el vele!

8 megjegyzés:

  1. Ahol most lakunk, van egy csomó beépített szekrény, így szerencsére szinte semmi sincs elöl. De ezeket csak néha nyitom ki, és ki-bepakoláskor igyekszem szortírozni. No akkor hétvégén ihletetten belevágok a kabát-tárolós szekrénynek. Úgyis rég takarítottam ki...

    VálaszTörlés
  2. A cipő pakolás nagyon tetezsik így :)

    Az ilyen nagy szekrénybe mindig mindent nagy dobozokba rakok, így nem egyessével kell keresni, hanem tudom miben lesz.

    Viszont nekem az átrendezett szekrényedben a cicakosár még mindig nem tűnik jó helyen, tuti ideges lennék minden vállfa akasztásnál, hogy nem férnek rendesen a kabátok miatta.

    VálaszTörlés
  3. Nekem először egy előszoba szekrényt kéne szerezni, mert még nincs :( Gondolhatod nálunk milyen káosz van :D 2hónapja még minden olyan dolog, ami majd az előszobaszekrénybe kap helyet (pl kabátok, csizmák, sálak, sapkák stb...) a költözető dobozban csücsül és várja, hogy helyére kerüljön :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk az előszoba mentén végig beépített szekrény van, cirka 3-4 méter. Mire ott rendet raknék... Ezért inkább nagyon ügyelek arra, hogy mindennek meglegyen a helye, ne legyen zsúfolva, és elérhető legyen. Néha így is egy-egy dolog rossz helyre kerül, de csak pár perc a rendrakás :)

    VálaszTörlés
  5. Ami: hajrá! :))

    iamzita: a sálak eléggé elválasztják, illetve ezeket a kabátokat ősszel kivesszük, tavasszal elrakjuk, közben kint lóg az előszobában! :)

    Zóra: jaj, kitartás, tudom milyen a doboz-élet! :)

    Rékucc: dejó! 3-4 métert én is elfogadnék! akkor keress valami mást, csak van valami pici rendetlenség valahol?! :))

    VálaszTörlés
  6. nálunk akkut helyhiány van. még a dobozos életmódot is roppantul irígylem, mert az valami csodadolognak a kezdete, és van kilátás:))
    egyébként nagyon tetszett a poszt, a fésűs meg..!!!! jajj hát azt legszívesebben arnayba önteném!:D

    VálaszTörlés
  7. lolli: nálunk is, de még ura vagyok, a héten olvashatjátok is, hogy hogyan!
    örlüök, hogy ennyire tetszik a fésűs! :))
    megnézem lehet-e a bloggerre ilyen gombot tenni, hogy a bejegyzés alatt megnyomod és aranyban látod! ;)

    VálaszTörlés