2013. július 17., szerda

Mental vacation


Megláttam ma ezt a képet és eszembe jutott, hogy szó nélkül tűntem el. Bár semmi köze nincsen a vakációhoz a távolmaradásomnak, épp az ellenkezője, nem volt időm. 
Úgyhogy a mentális vakáció az, amire most a legjobban vágyom.
Hamarosan írok arról, hogy mi minden zajlik most, ami nem enged a gép közelébe és minden elfoglaltság ellenére hétfőn jövök egy nagyon klassz bejegyzéssel, úgyhogy mindenképp nézzetek be! (Csak annyit mondok előre, hogy szereztem egy tuti kuponkódot! :))

Addig meg jó pihenést, ha van benne részetek!

3 megjegyzés:

  1. Szia Dorka!

    Már hiányoltam a bejegyzéseket! Várom a hétfőit! :)
    A kuponkód jól hangzik...

    Üdv,
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Én is hiányoltalak már!!! Azt hittem pihengetsz...de nem csak mentálisan, hanem fizikailag is. :)

    VálaszTörlés
  3. Liebster Award díj tőlem.
    Részletek:http://mynails.blogger.hu/2013/07/18/liebster-award-uj-dij-a-lathataron

    U.i. Már hiányoztak a bejegyzéseid... :D

    VálaszTörlés