2013. február 26., kedd

A fészek

Évek óta az egyik kedvenc oldalam a The Nest (vagyis a fészek) a többi, egyelőre nem aktuális társával együtt The Knot és The Bump. Rengeteg jó cikk, nagyon igényesen tálalva, mindenről, ami a fészekrakáshoz (esküvőhöz és gyerekneveléshez) fontos lehet.

Próbáltam megrendelni a nyomtatott újságukat is, de nem szállítanak hozzánk, úgyhogy Amerikában volt pár boldog percem az újságosnál és később pár kiló többletem a becsekkolásnál.

Természetesen nem csak ezzel akartam elhencegni (jön majd olyan bejegyzés is, de nagyon nehezen szánom rá magam, nem szeretem a haul-műfajt, de megígértem) hanem egy jó hírt is hoztam!

A tavaszi szám elérhető, mégpedig itt


48 oldal színes ötletekkel, csodaszép fotókkal és grafikával. Személyes kedvencem a Fake a clean home cikk (az én verziómat itt olvashattátok). 
Az az érzésem van, hogyha ügyesebb lennék és sokkal több időm lenne a blogra, akkor pont így nézne ki minden bejegyzés, úgyhogy amíg ez megvalósul, itt az újság, jó fészekrakást!

Ismertétek ezeket az oldalakat? Szerelem első látásra mindegyik, ugye? 
Melyik cikk tetszik a legjobban?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök ennek, köszönöm a cikket!
    Épp az ebben a témakörben íródott bejegyzéseidet olvasom a legtöbbször. >3<
    Jó, hogy ilyen sokan vagyunk fészeklakók. (Épp egy fészekaljnyi. Haha.)
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi köszi köszi! Mindig is örültem, ha találtam egy-két cikket beszkennelve! <3 Feldobtad az estém! :)

    VálaszTörlés
  3. Dejó :) Ritkán keresgélek ilyen cikkeket, de mindig szívesen veszem, ha belefutok :)

    VálaszTörlés