2012. június 14., csütörtök

Nyomtatható, ötöztethető papírbabák és hajócska

Gyerekkoromban rengeteget játszottam öltöztethető papírbabákkal, de nem gondoltam volna, hogy még mindig divat.
Mr.Printables oldalán újra találkoztam velük és nagyon megörültem, meg is osztom Veletek, hátha van olyan kislány, aki felöltöztetné őket.

Akik nem babáznának, azoknak is van nyomtatnivalója, nekik a ScoutCreative naptárját ajánlom (mint itt is). Júniusban hajós naptárt nyomtathattok ki, innen.


Melyik tetszik jobban? Babáztatok régen így? És most? Gyerekeknek nyomtattok, vagy magatoknak?

6 megjegyzés:

  1. A hajócska imádnivaló!! Hétfőn megyünk vitorlázni, kis is nyomtatom gyorsan :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    A barátnőm csinált egy blogot, és szeretné ha sokan követnék.
    Lehet, hogy nem mindenkinek tetszik, mert inkább tiniknek való.
    oldal: kalandjaim1.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édesek, a hajócskát meg is csinálom! :) Dorka, ezt a hajós képet feltehetném én is a blogomra? Egyszerűen mesés :)

    VálaszTörlés
  4. D*rka: jó szelet! ;)

    Rékucc: de kedves vagy, hogy megkérdezed, persze, hiszen nem az enyém, én is belinkeltem! :)
    linkeld ide a blogod is, ha gondolod! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Dorka,köszönet a babás ötletért,az ötéves kislányom teljesen odavan értük,órákig képes játszani velük!:)

    VálaszTörlés
  6. szia Dencsi!
    nagyon örülök neki, jó játékot Nektek! :)

    VálaszTörlés