2011. augusztus 21., vasárnap

Az első post

Augusztus 20-án valamiért az elmúlt 6 évben mindig költöztem,vagy lakástfelújítottam, a lényeg,hogy mindig az otthon körül forgott az egész nap és a tűzijáték volt a jutalom a sok fáradtságért (talán ez a sajátos visszhangja nálam az államalapításnak).
Idén ez kimaradt (illetve 9 nappal eltolódott) és ma reggel hiányérzettel ébredtem fel.
Ezért,hogy ne szakadjon meg 6 év szép tradíciója,most is valami otthonnal kapcsolatos nagy dologba vágok,egy blogba!

Az ötlet onnan jött,hogy szeretem rögtön továbbadni,amit én megtanulok és most úgy néz ki meg kell tanulnom háztartást vezetni, azaz:

  • főzni
  • takarítani
  • rendet rakni és azt megtartani
  • mosni
  • időt és pénzt menedzselni
  • és ami a legfontosabb: otthont teremteni

Ez a blog erről fog szólni,remélem annyira fogjátok szeretni,mint én!

2 megjegyzés: