2012. szeptember 12., szerda

Nincs több kifogás - gyönyörű karok

Nagyon régen volt sportos bejegyzés, ami nem azt jelenti, hogy lustálkodok, sőt, egyre többféle módon sportolok. Az örök szerelmem a séta (hívhatom így, ha a szülinapomon is ez volt az első teendőm, nem?) megmaradt, de mostanában szeretem megmozgatni külön a karjaimat is, ez az a rész, ahol nagyon jól esik, ha izomlázam van.
Találtam egy gyakorlatsort, amivel ez garantált, és nem nagyon tudok kifogásokat, hogy miért ne csináljam végig, akár minden nap.
10 percről beszélünk, ami valljuk be, semmi, illetve 2 súlyzóról, amit szintén fillérekért be lehet szerezni, de ha ez ok lenne a kifogásra, akkor a vizespalackok ellen tuti nincsen senkinek érve, ha mégis, akkor anélkül is ér megcsinálni.
Tudom, hogy elvileg túl vagyunk a bikini és rövidujjú szezonon, de egyfelől csakazértis, most kezdjük el, amikor senki, másfelől tegnap, a barátaink majdnem fél éves kislányát pár órán át a kezemben tartva jöttem rá, hogy még igazi puhány vagyok.
Jöjjön a videó, 10 perc, minden nap, előtte-utána fotók, girlpower! Benne vagytok?



13 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó, már olyan sokszor megkaptam, hogy milyen puha a karom, és én is érzem sokszor, hogy elég kevés az állóképességem ilyen téren. benne vagyok, gyönyörű karom lesz :D

    VálaszTörlés
  2. Ma tornázni megyek, de szerintem én holnap ezt kipróbálom :D

    VálaszTörlés
  3. De jóóó!! Én a karomat utálom a legjobban magamon, mert vastag.:S Nyilván ez köszönhető annak, hogy sokáig versenyszerűen úsztam, de az az izomzat sajnos már a múlté és most ilyen kis puha undormány van a karom helyén.:S Biztos, hogy kipróbálom ezt a mozdulatsort, mert nagyon szeretnék újra olyan ruhákat hordani, amik nem rejtegetik ezt a csúfságot.:D

    VálaszTörlés
  4. nekem azóta erősödött a karom, hogy a kezemben viszem az iskolatáskámat.=D de mindenképp kipróbálom ezt, erősíteni sosem árt.=)

    VálaszTörlés
  5. Jajj pont ma jutott eszembe milyen kis gyengusz, plöttyedt karom van. És ez ellen tenni kéne, erre felnézek hozzád és mi van itt? :) Gondolatolvasó vagy. :D

    VálaszTörlés
  6. Én eddig is edzettem a karomra (is, meg minden másra is :DD), és a heti 3 tesióra sem mellékes, ahol kondizunk meg ilyenek, de ez a videó annyira kedves, észre se vettem, hogy már eltelt a 10 perc, jól éreztem magamat, és valamiért olyan érzésem van, hogy a holnapi nap érezni fogom az izomlázat :DDD
    Egyébként Dorka, dupla köszönetet kell mondanom neked, ugyanis nem tudom, melyik fejlődött többet azóta, hogy olvaslak, a praktikus dolgokhoz való érzékem (meg a sütőtehetségem :DD) vagy az angoltudásom... Szóval EZERMILLIÓ köszönet! :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én még sosem kommenteltem hozzád, de most muszáj: én is csatlakozom :)

    VálaszTörlés
  8. Én ezeket a gyakorlatokat szoktam csinálni:
    http://metalozott-testek.blogspot.hu/2012/03/otthoni-karedzes-szukseges-eszkozok.html

    nagyon nagyon bevált, egyre szebbek a karjaim!!! :)))

    VálaszTörlés
  9. életem nagy parája, hogy lógós lesz a karom. de, mióta a 10kilós 10 hósomat emelgetem, napi 100szor kb, azóta meg vastagodik az izomtól:D

    VálaszTörlés
  10. Szia Dorka! Ez most nem ehhez a bejegyzéshez tartozik, de meg kell kérdeznem! Mért tűnt el az összes videód youtubról? :((( Ma megakartam nézni az egyiket erre, kihozza, hogy megszüntették a csatornádat :(( Tudom, hogy már nem csinálsz videókat, de a régiek attól még nagyon hasznosak és jók voltak :(

    VálaszTörlés
  11. Szius Dorka! Örülök, hogy van friss sport bejegyzés! Szerencsére nekem a karjaimmal nem kell külön foglalkoznom, mert a melóba elég sokat "gyúrok" :D Alhas zsírpárna-úszógumi bejegyzésnek nagyon örülnék, gyakorlatokra és táplálkozásra vagyok kíváncsi amikkel tényleg hatékonyan és látványosan le lehet küzdeni az úszógumit. Remélem hamarosan olvashatok erről tőled! :)

    VálaszTörlés
  12. brigi: nekem egyszer, még sokkal izmosabb koromban mondta egy kifejezetten jólnevelt fiatalember, hogy konyhásnénis a karom... :( most visszavágok! :)

    Midoriko: hajrááá!

    Froz: akkor ez a bejegyzés Neked szól! :) direkt mondják, hogy nem lesz tőle vastag!

    apolka: tejóég, mi mindent kell vinni? :) hány kg?

    Lumena: nincsenek véletlenek, tessék belevágni! :)

    Lau: angyal vagy, örülök, hogy segíthettem! <3

    Zenka: hurrá, örülök Neked, hajrá! :)

    Manóka: köszi a linket, ki fogom próbálni!

    lolli: legjobb súlyzók!

    menjus: hurrá! :)

    Ágibábi: féligmeddig bénázás, félig meddig itt volt az ideje, otthonka van, sminkek már nincsenek! melyik kellett volna?

    Barbi: amint megvan a tuti módszer, megírom, én is küzdök! :) de jövő hétre jön a has-torna! ;)

    VálaszTörlés